خبرگزاری کار ایران

فوتسال جام باشگاه‌های آسیا- اصفهان

تسلیم سامورایی‌های قهرمان مقابل تاسیسات‌دریایی‌ایران / درخشش شمسایی جلوی چشم خسوس

تاسیسات‌دریایی ایران موفق شد 4 بر 3 ناگویای ژاپن را از پیش رو بردارد تا راهی مرحله نیمه‌نهایی شود/

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آخرین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان رودرروی ناگویای ژاپن قرار گرفت که این دیدار با برتری 4 بر 3 نماینده ایران به پایان رسید.

قضاوت این دیدار  به عهده نورالدین بوکویف از قرفیزستان به همراه اسکات کیدسون از استرالیا، لیو جیانگیائو از چین و حسین خلایله از اردن است که مصطفی نظری، محمد کشاورز، محمدرضا سنگ‌سفیدی،  علی‌اصغر حسن‌زاده  و وحید شمسایی در ترکیب‌اولیه تیم تاسیسات به میدان رفتند.

دقیقه ۲ ووشی یو موفق شد دروازه تاسیسات را باز کند تا تیم ژاپنی پیش بیفتد. دقیقه ۸ وحید شمسایی موفق شد گل تساوی را برای تاسیسات به ثمر برساند تا کار یک بر یک شود و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

نیمه دوم با گل سنگ‌سفیدی برای تاسیسات آغاز شد تا نماینده ایران پیش بیفتد. البته ژاپنی‌ها دقیقه ۳۴ توسط اوریاگا گل‌ تساوی‌بخش را به ثمر رساندند تا باز هم دو تیم در نتیجه برابر شوند.

فشار تاسیسات روی دروازه ناگویا افزایش یافت و دقیقه ۳۸ وحید شمسایی باز هم برای تیمش گلزنی کرد تا هشتمین گل خود را در این رقابت‌ها به ثمر برساند و تاسیسات 3 بر 2 پیش افتاد.

دقیقه ۳۹ محمد زارعی تیر خلاص را هم به قلب سامورایی‌ها شلیک کرد تا ترمز مدافع عنوان قهرمانی همین مرحله یک‌چهارم نهایی کشیده شود.

اگرچه دقیقه 40 موریاگا سومین گل را هم برای ناگویا به ثمر رساند ولی این گل سودی برای نماینده ژاپن نداشت.

در پایان این دیدار وحید شمسایی که 2 گل تیمش را به ثمر رسانده بود تا نقش پررنگی در صعود تیمش به نیمه‌نهایی داشته باشد به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

خسوس کاندلاس در این دیدار بازی تاسیسات را از نزدیک به نظاره نشسته بود و شاهد درخشش شمسایی و تیمش بود.

تاسیسات با این پیروزی راهی مرحله نیمه‌نهایی شد تا به مصاف نفت عراق برود که محمد صفری و بهزاد عظیمی را در اختیار دارد. در دیگر دیدار این مرحله القادسیه کویت با محمد طاهری به مصاف نماینده ویتنام می‌رود.

 تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها فردا چهارشنبه 14 مردادماه رودرروی هم قرار می‌گیرند و دیدار رده‌بندی و فینال هم جمعه 16 مردادماه برگزار خواهد شد.

برنامه دیدارهای نیمه نهایی به این شرح است:

القادسیه کویت - تایسون نام ویتنام؛ ساعت 16:30

تاسیسات دریایی ایران - نفت الوسط عراق؛ ساعت 19:30

کد خبر : ۲۹۵۲۵۵