خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد؛

حمایت ویژه از کشتی در سال پیش از المپیک

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۰۵۹

وزیر ورزش و جوانان گفت: در سال منتهی به بازی‌های المپیک 2016 ریو، حمایت ویژه ای از کشتی خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی در فاصله کمتر از 40 روز تا آغاز رقابت های جهانی آمریکا، با مربیان تیم های ملی در محل خانه کشتی دیدار کرد.

در این دیدار که غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی نیز حضور داشتند، مدیران و مربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نقطه نظرهای خود را در مورد مسائل مختلف با وزیر ورزش و جوانان درمیان گذاشتند.

گودرزی نیز در این دیدار با اشاره به نزدیک بودن رقابت های جهانی لاس وگاس به عنوان رقابت‌های گزینشی المپیک 2016 گفت: کشتی ورزش اول و پرافتخارترین ورزش ایران است.

وی خاطرنشان کرد: من به عنوان عضوی از خانواده بزرگ کشتی سختی های این رشته را به خوبی می‌شناسم و اطمینان داشته باشید در سال المپیک از این رشته پرافتخار حمایت ویژه می کنیم.

رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان و گزینشی المپیک 2016 برزیل از 16 تا 21 شهریور ماه در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می شود.

وزیر ورزش از محل های مورد نظر برای احداث آکادمی بازدید کرد

همچنین وزیر ورزش و جوانان همراه با رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی و مصطفی مدبر رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی از محل درنظر گرفته شده برای احداث آکادمی کشتی بازدید و نقطه نظرهای خود را ارائه داد.

در این بازدید محل مورد نظر برای احداث این آکادمی که قرار است با همت بانک پاسارگاد تنها حامی تیم های ملی کشتی ساخته شود، مشخص شد و گودرزی از انجام این کار ارزشمند حمایت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز