خبرگزاری کار ایران

وجود وحید نعمت بزرگی است؛

شمسایی: دومی با حذف شدن تفاوتی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۸۵۵

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران گفت: از ابتدا به دنبال قهرمانی بودیم و برای ما تفاوتی نمی‌کند با چه حریفی روبرو شویم.

امیر شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب گفت: تمرینات‌ تیم را با هدف کسب قهرمانی شروع کردیم. چند سالی است که فوتسال ما در سطح ملی و باشگاهی قهرمانی نداشته و به قهرمانی در این رقابت‌ها احتیاج داریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه مسابقات را خوب شروع کردیم و توانستیم در دو بازی مقدماتی مقابل الخلیج امارات و القادسیه کویت نتیجه‌ خیلی خوبی بگیریم. حضور وحید شمسایی در تیم برای ما نعمت بزرگی است. تجربه و توانایی بالای او در فوتسال کمک خوبی برای تیم است. همچنین حمایت و دعای مردم را هم داریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا امسال بر سکوی قهرمانی آسیا بایستیم.

شمسایی افزود: بازی قبلی با القادسیه را مرور کردیم و توانستیم نقاط ضعف مان را برطرف کنیم. با توجه به شناختی که از تیم پیدا کردیم، تمرینات را بر همان پایه سازماندهی کردیم. در دیدار مقابل القادسیه نیمه اول بچه‌ها موقعیت‌های زیادی را هدر دادند اما نیمه دوم توانستند نفوذی کار کنند. زمان را بشناسند و کنترل بازی در اختیار بگیرند و از موقعیت‌ها استفاده کردند تا برنده قاطع میدان شویم.

سرمربی تیم تاسیسات درباره رویارویی با ناگویای ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی متذکر شد: خود ناگویا هم فکرش را نمی‌کرد که در رده دوم قرار بگیرد، اما قرقیزستان خوب ظاهر شد. هرچند ناگویا کاپیتان خود را در این بازی نداشت. ما هم کمی غافلگیر شدیم ولی خیلی فرقی نمی‌کرد.اگر در این مرحله مقابل این تیم قرار نمی‌گرفتیم، در فینال با هم رو‌به‌رو می‌شدیم. به هرحال ما برای قهرمانی آمده‌ایم و اهمیتی ندارد مقابل کدام تیم در کدام گروه بازی کنیم.

امیر شمسایی در پایان با اشاره به بازی بعدی تیم مقابل ناگویای ژاپن خاطرنشان کرد: بازی‌های قبلی ناگویا را دیدیم و توانستیم به خوبی این تیم را آنالیز کنیم، صد‌درصد آن‌ها هم تیم ما را آنالیز کرده‌اند. آنها 3 بازیکن خیلی قوی و تکنیکی دارند؛ البته بازیکنان دیگرشان هم خوب هستند. در مجموع سطح تیم ناگویا از باقی تیم‌ها بالاتر است. بازی سختی در پیش داریم. اما امیدواریم که از این مسابقه هم سربلند بیرون بیاییم. بازی‌ بعد از ناگویا به مراتب آسان تر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز