خبرگزاری کار ایران

افشارزاده مصوبات هیات مدیره را تشریح کرد؛

برنامه‌ریزی برای پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی/ جهانیان سخنگوی باشگاه استقلال

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۸۰۶

مدیر عامل باشگاه استقلال مصوبات جلسه روز گذشته هیات مدیره این باشگاه را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، بهرام افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال درباره مصوبات جلسه روز یکشنبه هیات مدیره این باشگاه گفت: در این جلسه در مورد برنامه‌ریزی یک ساله برای سیستم اداری و مالی باشگاه استقلال بحث شد که در نهایت مصوبه ای در این زمینه به تصویب رسید و پس از آن با رای اعضای هیات مدیره شهاب جهانیان به عنوان سخنگوی هیات مدیره انتخاب شد.

وی اظهار داشت: موضوع بعدی، برنامه ریزی برای پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی در فصل پیش رو بود که به نتایج خوبی رسیدیم و برنامه‌ای جامع برای حل این موضوع تدوین و به تایید تمامی اعضا رسید.

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد که اعضای هیات مدیره باشگاه روزهای دوشنبه جلسات هفتگی خود را برگزار می کنند و در جلسه هفته آینده گزارش کامل از عملکرد آکادمی استقلال به استماع اعضای هیات مدیره خواهد رسید.

وی گفت : اعضای هیات مدیره استقلال توجه خاصی به فوتبال پایه و پشتوانه سازی برای استقلال دارند و تلاش همگی اعضا بر این است که با توجه به این امر پشتوانه سازی لازم برای باشگاه استقلال صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز