خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ورزش‌های آبی- کازان؛

8 تیم مرحله یک‌چهارم نهایی واترپلو مشخص شدند/مصاف حساس کرواسی- مونته‌نگرو

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۷۷۹

در چهارمین روز از رقابت‌های واترپلو مسابقات قهرمانی جهان فینا (کازان ۲۰۱۵) آمریکا، ایتالیا، مونته‌نگرو و استرالیا جواز حضور در جمع هشت تیم برتر را کسب کردند.

به گزارش ایلنا، با برگزاری 6 دیدار در روز چهارم مسابقات واترپلوی مردان جهان که در شهر کازان روسیه جریان دارد، چهره 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد. در پایان رقابت های این روز، آمریکا، ایتالیا، مونته‌نگرو و استرالیا با پیروزی مقابل حریفان خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

استخر کازان در چهارمین روز از مسابقات واترپلو شاهد برگزاری 6 دیدار بود. دو مسابقه ابتدایی برای رده های ۱۲ تا ۱۶ بود و سایر رقابت ها جدالی برای حضور در جمع هشت تیم.

در نخستین دیدار روسیه پس از تساوی در وقت معمول بازی ۱۱-۱۴ چین را از پیش رو برداشت تا این کشور آسیایی برای کسب مقام پانزدهمی تلاش کند.

دومین دیدار هم بین ژاپن دیگر نماینده آسیا و آرژانتین برگزار شد. ژاپنی ها که در مرحله گروهی با قرعه ای بد شانس حضور در جمع تیم های بالانشین را از دست دادند با ارائه‌ نمایشی قابل قبول ۶-۱۴ آرژانتین را مغلوب کردند. حال این تیم آمریکایی باید برای آخر نشدن در این مسابقات با چین بجنگد.

نخستین مسابقه مرحله حذفی را کانادا و ایتالیا برگزار کردند. نماینده قاره سبز در این دیدار کار چندان دشواری نداشت و به سادگی ۸ به ۲ کانادا را مغلوب کرد. ایتالیا با این نتیجه توانست پنجمین تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی شود.

در مسابقه چهارم این روز برزیل و آمریکا برای کسب ششمین جواز تلاش کردند. در این دیدار آمریکا مقتدرانه ظاهر شد و ۳-۷ انتقامش را از برزیل گرفت. این دو تیم در فاصله زمانی نه چندان طولانی نسبت به این مسابقات در دیدار رده بندی لیگ جهانی واترپلو هم باهم مسابقه دادند. در آن دیدار جذاب و نفس گیر برزیلی ها در ضربات پنالتی و با نتیجه ۲۳-۲۴ پیروز شده بودند.

دیدار پنجم بین قزاقستان و مونته‌نگرو برگزار شد. این مسابقه هم مطابق پیش بینی ها پیش رفت و آخرین نماینده آسیا هم از راهیابی به جمع هشت تیم باز ماند. مردان مونتنگرو ۱۲ بر ۸ قزاق‌ها را مغلوب کردند تا تکلیف هفتمین تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.

آخرین تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی هم استرالیا بود. تیم خوب استرالیا مقابل آفریقای جنوبی کار دشواری نداشت و با اقتدار ۱۷ بر یک این تیم را شکست داد. با پایان این مسابقه چهره هشت تیم برتر جهان واترپلو مشخص شد.

با برگزاری مسابقات مرحله حذفی و اضافه شدن این تیم‌ها به صدرنشینان مرحله گروهی، صربستان، مجارستان، کرواسی، یونان، آمریکا، ایتالیا، استرالیا و مونتنگرو هشت تیم حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی هستند. حال باید منتظر تماشای چهار دیدار سراسر هیجان و جذابیت در روز سه شنبه باشیم.

نتایج مسابقات روز چهارم واترپلو مردان- کازان ۲۰۱۵:

یکشنبه- ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

    چین ۱۱  – روسیه ۱۴

    آرژانتین ۶ – ژاپن ۱۴

    کانادا ۲ – ایتالیا ۸

    برزیل۳ – آمریکا ۷

    قزاقستان۸ – مونته نگرو ۱۲

    آفریقای جنوبی یک – استرالیا۱۷

برنامه مسابقات پنجمین روز واترپلو مردان- کازان ۲۰۱۵: (مرحله یک چهارم نهایی)

سه‌شنبه- ۱۳مرداد ۱۳۹۴

    برای جایگاه ۱۶-۱۵:

    چین – آرژانتین

    برای جایگاه ۱۴-۱۳:

    روسیه – ژاپن

    برای جایگاه ۱۲-۹:

    کانادا – قزاقستان

    برزیل – آفریقای جنوبی

    مسابقات مرحله یک چهارم نهایی:

    کرواسی – مونته‌نگرو

    یونان – استرالیا

    مجارستان – ایتالیا

    صربستان – آمریکا

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز