خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی مردان آسیا؛

اکبری: نباید از بیرون گود قضاوت کرد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برخی فقط بازیکنان ما را تحت فشار قرار می دهند و از بیرون گود همه را قضاوت می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیمان اکبری بعد از پیروزی مقابل چین تایپه در نشست خبری گفت: من روز گذشته هم گفتم که بازی سختی مقابل تیمی که بازی سرعتی بی نقصی دارد، خواهیم داشت. برای همین باید دریافت این تیم را با مشکل مواجه می کردیم. هدفی که به خوبی بازیکنان من از پس آن برآمدند. من بازی این تیم را قبلا دیده ام و معتقد هستم تیم چین تایپه تیم بسیار هماهنگ و خوبی است. اما امروز در مقابل ما کاری از دستشان برنیامد، چرا که در تمام فاکتورهای فنی از این تیم بهتر بودیم.

وی تصریح کرد: برخی حتی تجربه حضور در نیمکت تیم ملی را هم ندارند ولی با این وجود به راحتی بازیکنان ما را زیر سوال می برند. از زمانی که مسابقات آغاز می شود و بازیکنان در جریان رقابت ها قرار می گیرند، نباید از بیرون گود بچه ها را قضاوت کنند. نظرات همه برای ما محترم است اما صحبت ها باید بر پایه حمایت از تیم ملی باشد.

اکبری درباره حضور تماشاگران هم عنوان کرد: از مردم متشکرم که در این بازی ها ما را حمایت می کنند و به تماشای بازی ها می پردازند. امیدوارم اگر به مراحل بعدی هم راه پیدا کردیم، تمام نیمکت های سالن 12 هزار نفری پر شود.

کی چو چن سرمربی تیم ملی والیبال چین تایپه هم با حضور در این نشست عنوان کرد: امروز بازیکنان من ضعف های زیادی داشتند اما این تیمی که امروز در این ببازی دیدید، بازی واقعی چین تایپه نیست. بازیکنان من بسیار عملکرد بهتری در بازی های آینده خواهند داشت. وی هم چنین برای تیم ملی ایران و پیمان اکبری آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر : ۲۹۴۷۷۳