خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون ورزش مجلس تشریح کرد؛

توضیحات طیب‌نیا درباره روند خصوصی‌سازی سرخآبی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۶۰۵

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اظهارات وزیر اقتصاد مبنی بر اینکه هیچ‌گونه فشاری از سوی وزارت ورزش مبنی بر واگذار نشدن این دو باشگاه‌ وجود ندارد، گفت: وزیر اقتصاد قول داد که این قانون به زودی اجرا شود.

به گزارش ایلنا، ابوذر ندیمی با بیان این‌که سئوال خود درباره خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را در جلسه کمیسیون اقتصادی با وزیر اقتصاد مطرح کرده، عنوان داشت: وزیر اقتصاد مدعی است که هیچ فشاری از طرف وزارت ورزش مبنی برعدم خصوصی‌سازی وجود ندارد و در برگزاری چهار مرحله مزایده، مشکلاتی از لحاظ مدیریتی از جمله اهلیت و مانند آن وجود داشته که احساس کرده‌اند به نتیجه نمی رسند.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس درباره 2 ماه تنفسی که از سوی سازمان خصوصی‌سازی در اجرای این قانون اعلام شد،گفت: این تنفس تنها به دلیل نزدیک بودن شروع لیگ برتر داده شد تا به تیم‌ها اجازه نقل و انتقالات داده شود و مانعی در این مورد نداشته باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: اجرا نشدن قانون خصوصی‌سازی در این مرحله ظلم به 2 تیم است٬برخی از تیم‌های صنعتی امکان تأمین منابع خود را دارند ولی این دو تیم پرطرفدار دولتی به خوبی حمایت نمی‌شوند و مشکلات مالی زیادی دارند؛ درحالیکه دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس بر اوقات فراغت مردم و تشویق آنها به این‌که وقت خود را با ورزش پر کنند، بسیار اثرگذار است.

ندیمی خاطرنشان کرد: وزیر اقتصاد قول داد کار خصوصی‌سازی را شروع کند؛ متأسفانه تا الان کسانی از درون باشگاه تمایل به واگذاری نداشتند و همکاری نمی‌کردند و  با اخطارها مجبور به این کار شدند و از این پس هم جدی‌تر پیگری می‌شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد:‌ نمایندگان هم در واگذاری این باشگاه‌ها کمک خواهند کرد و هرنوع مکاتبه و درخواستی لازم باشد انجام می‌دهند زیرا این فرآیند نیاز به قانون جدید ندارد و باید طبق قانون عمل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز