خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی مردان آسیا؛

اکبری: نقطه قوت قزاقستان را از کار انداختیم

سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران گفت: امتیازات نشان داد که بازی خیلی نزدیکی داشتیم اما سعی کردیم نقطه قوت قزاق را از کار بیندازیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیمان اکبری پس از پیروزی مقابل قزاقستان در نشست خبری گفت: این بازی برای قزاقستان خیلی حساس بود چون باخت به منزله حدف این تیم بود. ما سعی کردیم روی نقاط مثبت آن ها مثل دفاع روی تور با حمله بهتر کار کنیم. دو تیم در سرویس خیلی ضعف داشتند. ان هم به علت دریافت های خوب دو تیم بود که باعث می شد سرویس های ریسکی افزایش یابد.

وی ادامه داد: اشتباهی در تیم های ایرانی وجود دارد و آن هم این است که بعد از پیروزی در دو ست، ست سوم بی اهمیت می شود و بازیکنان توجه کمتری به بازی می کنند. مشکلی که دقیقا در ست سوم این بازی برای ما به وجود آمد.

اکبری درباره بازی فردا مقابل چین تایپه گفت: این تیم تخصصش روی ضربه های سرعتی است. آن هم به خاطر دریافت های قوی می باشد و هر وقت دریافت خوبی داشته باشند با پاس های بی نقص حمله های خوبی نمایش می دهند. ما قصد داریم با سرویس های قوی این نقطه قوت این تیم را از کار بیندازیم. به محض اینکه هر تیمی مقابل ما با پاس های بلند کار کند، پیروزی برای ما خواهد بود.

پاتراکوف آندری سرمربی قزاق ها هم در این نشست عنوان کرد: بازی خوبی بود. تیم ما تعدادی از بازیکنانش را تغییر داد و در نتیجه تیم من در نبود بازیکنان اصلی کار کرد.

وی با اشاره به پیشرفت والیبال ایران خاطرنشان کرد: ایران در حال حاضر نه تنها بهترین تیم آسیا بلکه یکی از بهترین تیم های دنیا است. یک روز من در این کشور آموزش والیبال می دادم و حالا از مربیان ایرانی یاد بگیرم.

کد خبر : ۲۹۴۴۲۸