خبرگزاری کار ایران

جوانگرایی شیوه درستی بود؛

ابراهیمی: پرسپولیس نه ستاره دارد، نه باتجربه/ مطمئن نیستم برانکو نتیجه بگیرد

مربی پیشین پرسپولیس معتقد است برانکو نمی‌تواند پرسپولیس را به اوج برگرداند اما جوان‌گرایی در جذب بازیکنان شیوه‌ خوبی بوده است.

ناصر ابراهیمی درگفت‌گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: برانکو تیم جوان و خوبی جمع کرده. میانگین سن بازیکنان این فصل پرسپولیس پایین است و می‌تواند کمک بزرگی برای تیم باشد اما بهتر بود چند بازیکن باتجربه نیز جذب می‌کرد. همین که به نام‌ها و ستاره‌ها فکر نکرده خوب است و به نظر تیم آینده دار و باانگیزه‌ای می‌آید. هر چند مطمئن نیستم تیم با این مربی به جایگاه خاصی برسد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: البته برای اظهارنظر کردن درباره عملکرد تیم در ادامه فصل خیلی زود است. تیم باید 3 - 4 بازی دیگر انجام دهد تا عیار آن مشخص شود.

وی درباره ارزیابی خود از سایر تیم ها گفت: بعضی از تیم‌ها در همین ابتدا  با تمام مشکلاتی که داشتند، شگفتی آفریدند. مثلا راه‌آهن شروع خیلی خوبی داشت، هرچند بازی 2 بر صفر برده را مساوی کرد ولی7-8 روز بیشتر فرصت تمرین نداشتند درحالی‌که برخی تیم‌ها با 2 ماه تمرینات برون‌مرزی هم نتوانستند عملکرد خوبی در شروع لیگ از خود نشان دهند.

ابراهیمی همچنین درباره تعویض‌های برانکو مقابل پدیده گفت: به نظرم 2 تعویض برانکو اشتباه بود. هم زمان تعویض و هم گزینه‌های تعویض شده مناسب نبودند و نباید انجام می‌شد. مشکل‌اصلی پرسپولیس در پست هافبک است. برنامه ریزی خوبی روی خط هافبک انجام نشده و پرسپولیس در این پست نتوانسته بازیکنان با کیفیتی جذب کند.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس طی 12 سال 18 مدیرعامل و حدود 15 مربی عوض کرده و این نشان دهنده نبود ثبات مدیریت در این باشگاه است که بی تردید تاثیراتش را در عملکرد تیم گذاشته است. اما امیدوارم مدیریت امسال بتواند تیم را از نظر مالی تامین کند و بازیکنان بدون دغدغه مالی در مسابقات شرکت کنند و تحت فشار‌های روحی و روانی قرار نگیرند. تشویش خاطر بازیکنان تیم را ضعیف می‌کند. مثل خاطره تلخی که خود ما 10-12 سال پیش تجربه کردیم.

ناصر ابراهیمی در پایان به عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس نیز اشاره کرد و گفت: صادقی دروازه بان خوبی است و نسبت به بی‌تجربگی خود عملکرد خوبی داشت. اما سوشا مکانی دروازه‌بان شایسته‌ای است و بعد از دوران محرومیت می‌تواند کمک بزرگی برای تیم باشد. هرچند باید روی کردار و گفتارش بیشتر دقت کند و از رفتار بازیکن سالاری اش فاصله بگیرد.

کد خبر : ۲۹۴۳۰۶