خبرگزاری کار ایران

هاشمی با انتقاد از وضعیت موجود مطرح کرد؛

کم‌کاری وزارت‌ورزش برای المپیک/فقدان برنامه‌ریزی و حمایت‌نشدن فدراسیون‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۲۴۴

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس از کم کاری وزارت ورزش در راه آماده سازی تیم ها برای المپیک ریو انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی هاشمی با اشاره به این‌که متأسفانه هنوز در ورزش ایران اقدامات لازم در خصوص آمادگی برای حضور در المپیک صورت نگرفته است، بیان داشت: المپیک بزرگترین رویداد ورزشی بین‌المللی است و باید با دقت امورات آن پیگیری شود؛ ایران و بقیه کشورهای اعزام کننده باید با یک برنامه‌ریزی و ساز و کار مناسب در این مسابقات حضور پیدا کنند.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: اقدامی که پس از المپیک هر دوره باید صورت گیرد این است که آمادگی و بسترسازی برای المپیک بعدی شود ولی متأسفانه ایران در ارتباط با المپیک این دوره کُند پیش می‌رود و برنامه‌ریزی دقیقی وجود ندارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: اقداماتی که برای آمادگی تیم‌ها مورد انتظار است صورت نگرفته درحالی‌که این کارها باید از مدت‌ها قبل صورت می‌گرفت؛ به عنوان مثال فدراسیون‌های مختلف باید حضور قوی در مسابقات مختلف برای کسب سهمیه این رقابت‌ها داشته باشند اما شاهدیم که مورد حمایت قرار نگرفته و اعتبارات کافی در اختیار ندارند.

هاشمی تأکید کرد: اگر قرار است در المپیک شرکت کنیم که قطعا این اراده هم وجود دارد، بایر در عمل این اراده عملیاتی شود و برنامه‌ریزی مفصلی برای تأمین اعتبار آن صورت گیرد.

نایب رئیس دوم فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به فدراسیون تیراندازی گفت: به عنوان رئیس این فدراسیون باید بگویم آن‌طور که باید و شاید مورد حمایت قرار نگرفته و امیدوارم توجه بیشتری به آن شود.

هاشمی با تأکید براین‌که به طورحتم فراکسیون ورزش مجلس در خصوص آمادگی المپیک جلسه‌ای خواهد داشت٬ بیان کرد:  جایگاه و اهمیت المپیک و تأثیری که می‌تواند از لحاظ نشاط در جامعه داشته باشد هنوز برای بسیاری مسئولان شناخته شده نیست که توجه لازم صورت نمی‌گیرد اما امیدوارم که مسئولان مربوطه هرچه سریع‌تر وارد عمل شوند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس در پاسخ به این‌ که در حال حاضر کدام دستگاه‌ها باید وارد عمل شوند، اظهار داشت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در رأس هستند و سپس سازمان برنامه و بودجه باید حمایت بیشتری کند؛ رئیس جمهور و معاونت‌های وی نیز باید اهتمام و توجه داشته باشند و حمایت کنند تا نتایج خوبی به دست آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز