خبرگزاری کار ایران

فدراسیون برای پورشیب جبران خسارت کند؛

حسن‌بیگی: مصدومیتم جدی نیست/هنوز در شوک تصادف هستم

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۱۷۶

ملی‌پوش کاراته درباره سانحه‌رانندگی که برای او و دو نفر دیگر از ملی‌پوشان رخ داد، اعلام کرد: واقعا لحظه وحشتناکی بود. خداراشکر که الان کنار خانواده‌ هستیم.

ابراهیم حسن‌بیگی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: من با اتوبوس به اردوی کرمانشاه اضافه شدم اما برای برگشت از اردو به همرام پورشیب و حسین سمندر در ماشین ذبیح بودیم که این حادثه هولناک اتفاق افتاد.

وی افزود: باور کنید هنوز در شوک آن تصادف هستم. خدا را شکر می‌کنم که زنده‌ایم و اتفاق خاصی برای ما رخ نداد. البته کمی از ناحیه گردن و کمر آسیب دیده هستم که آن هم زیاد جدی نیست.

حسن‌بیگی در پاسخ به این سوال که چرا با وسیله نقلیه‌شخصی به اردوهای تیم ملی اعزام می‌شوید، اعلام کرد: فدراسیون هزینه‌ای برای رفت و آمد ملی‌پوشان به اردوها متقبل نمی‌شود. به نظرم بهتر است مسئولان فدراسیون کاراته برای هر ملی‌پوش بلیت اتوبوس تهیه کند تا با این مشکلات مواجه نشویم.

وی ضمن بیان اینکه توقع بیشتری از مسئولان فدراسیون‌کاراته داریم، گفت: دبیر فدراسیون بعد از گذشت یک روز از ماجرا با ما تماس گرفت اما رییس‌فدراسیون تا الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ تماسی با من نداشته است.

حسن‌بیگی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد یا خیر، عنوان کرد: با وجود آسیب‌دیدگی که از ناحیه  گردن و کمر دارم، بعید می‌دانم به اولین اردوی تیم‌ملی برسم. البته خیلی درد ندارم اما نمی‌توانم ریسک کنم.

ملی‌پوش کاراته متذکر شد: در لحظه‌ای که تصادف کردیم و ماشین در آستانه چپ‌شدن بود هر 3 نفر ما به طور همزمان فقط گفتیم "یا ابوالفضل" که مطمئن هستم نام مبارک آن حضرت به مدد ما رسید و اگر غیر از این بود شاید اتفاق دیگری می‌افتاد.

وی در پایان اظهار داشت: ذبیح الله پورشیب لطف کرد و معرفت به خرج داد که من و حسین سمندر را هم با خود از اردوی تیم‌ملی به تهران آورد.امیدوارم مسئولان فدراسیون‌کاراته برای پورشیب جبران خسارت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز