خبرگزاری کار ایران

توپ‌های جدید مشکل دارد

زنگنه: آرزو دارم برای سومین‌بار به المپیک برویم/ تلاش‌ ما برای کسب قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۱۰۰

ملی‌پوشان جوان بسکتبال‌ایران آرزو دارد تیم ملی کشورمان برای سومین بار به رقابت‌های المپیک راه یابد.

به گزارش ایلنا، آرمان زنگنه که در 3 بازی تیم ملی در تورنمنت اطلس در ترکیب اصلی به میدان آمد می‌گوید: تلاش‌ همه بازیکنان تیم‌ملی برای قهرمانی است. چه باشم و چه نباشم، آرزو دارم  برای سومین‌بار به المپیک برویم تا از بقیه رشته‌های توپی  جلوتر باشیم.

وی با بیان اینکه شرایط تیم ملی هر روز بهتر از روزهای قبل می‌شود، ادامه داد: ما بعد از یک هفته تمرین در تهران به این تورنمنت آمده‌ایم. بدن‌های ما در شرایط افت‌ بود. در اولین بازی هم به چین باختیم و به نظر من کار ما کمی مشکل شد ولی روز به روز بهتر می‌شویم و کارهای دفاعی مورد نظر سرمربی تیم را پیاده می‌کنیم. فکر می‌کنم شرایط هر روز بهتر از روز قبل می‌شود.

زنگنه همچنین متذکر شد: امیدوارم با یک اتفاق خوب این تابستان و کمپ تیم‌ملی به اتمام برسد.

زنگنه درباره توپ‌های جدیدی که در تورنمنت‌چین استفاده می‌شود، می‌گوید: توپ‌های جدید مشکل دارد. ما در تمرینات و بازی‌های با توپ‌های استاندارد فیبا کار می‌کنیم و این توپ‌ها را دفعه‌اول است استفاده می‌کنیم. لیز، سفت و سنگین هستند ولی داریم به آن عادت می‌کنیم و دیگر فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید. آنها با همین توپ‌ها در لیگ‌شان بازی می‌کنند ولی لیگ ما با توپ‌های رسمی فیبا برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز