خبرگزاری کار ایران

هفته نخست لیگ برتر؛

سپاهان با برد آغاز کرد/ ویسی حریف فرکی نشد

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۹۶۶

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر هم بازی نخست خود را با پیروزی پشت سر گذاشت تا از هفته نخست مدعی باشد.

به گزارش ایلنا، در ادامه هفته نخست لیگ برتر پانزدهم عصر امروز از ساعت 19:35 تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان استقلال خوزستان بود که شاگردان فرکی موفق شدند یک بر صفر این دیدار را با برتری پشت سر بگذارند.

مهدی شریفی در دقیقه 65 موفق شد روی سانتر زیبای حاج صفی تک گل بازی را به ثمر برساند تا 3 امتیاز را به حساب مدافع عنوان قهرمانی واریز کند.

در این دیدار که با قضاوت حسن اکرمی و کمک های سعید علی نژادیان و قهرمان نجفی برگزار شد  و سپاهان با ترکیب  شهاب گردان ، وریا غفوری، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، حبیب گردانی، احسان حاج‌صفی، میلاد سرلک(رسول نویدکیا)، علی کریمی، حسین پاپی، محمدرضا خلعتبری و مهدی شریفی با هدایت حسین فرکی در نخستین دیدار خود در لیگ پانزدهم به میدان رفت.

همچنین استقلال خوزستان نیز با ترکیب فرناندو خسوس، میثم دورقی، محمد طیبی، دانیال ماهینی، موسی کولیبالی، پیمان شیرزادی، عبدالهادی خنیفر(عاشوری)، رحیم زهیوی، سعید سالاروند، سعید بیت سعید و فرشاد جانفدا(سیف الهی) با هدایت  عبدالله ویسی وارد زمین شد ولی شاگردان ویسی حریف شاگردان فرکی نشدند تا نخستین 3 امتیاز این دیدار به سپاهانی ها برسد.

عبدالهادی خنیفر و دورقی از استقلال خوزستان و همچنین عبدالله کرمی و خلعتبری از سپاهان از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

نتایج کامل دیدارهای هفته نخست به این شرح است:

سیاه جامگان یک - استقلال تهران 2

سپاهان اصفهان یک - استقلال خوزستان صفر

صبای قم صفر - استقلال اهواز صفر

سایپا صفر - گسترش فولاد تبریز صفر

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز