خبرگزاری کار ایران

باید طرز فکر خود را حرفه‌ای شود؛

حدادی: هماهنگ نیستیم که ضعیف کار کردیم/ فیزیوتراپی سخت‌تر از تمرین است

ارزشمندترین بازیکن بسکتبال آسیا گفت: مربی آلمانی تازه آمده و با سیستم کاری جدید، دفاع‌جدید و تاکتیک حمله نو همه زمان می‌برد تا تیم با آن هماهنگ شود. پس باید منتظر ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد حدادی با تمرینات فیزیوتراپی تا حدودی از آسیب‌دیدگی کمرش بهبود یافته است. ملی‌پوش ارزشمند کشورمان این روزها سخت تمرین می‌کند تا به شرایط دلخواه برسد.

این بازیکن که هواداران خاصی هم در چین دارد از مردم ایران می‌خواهد حرفه‌ای‌تر به نتایج در دیدارهای تدارکاتی نگاه کنند، چراکه این مسابقات و تورنمنت‌ها صرفا برای آمادگی است تا بتوانیم قهرمانی در جام‌ملت‌های آسیا و مجوز صعود به المپیک 2016 ریو را بدست آوریم.

بلند قامت‌ترین ملی‌پوش کشورمان در آغاز این تورنمنت به ناهماهنگی‌های بازیکنان اشاره می‌کند: «یک هفته است تمرین کرده‌ایم و روز به روز به سمت جلو حرکت می‌کنیم. هنوز هماهنگ نیستیم و خیلی ضعیف کار کردیم. به هر حال طبیعی است، اگر چه بازیکنان همدیگر را کاملا می‌شناسند اما مربی تازه آمده و با سیستم کاری جدید، دفاع جدید و تاکتیک حمله نو  همه زمان می‌برد تا تیم با آنها هماهنگ شود. پس باید منتظر ماند.»

در ادامه حدادی از نیامدن تیم های اصلی کشورها به چین ناراضی به نظر می‌آید:«همه گفته بودند با تیم‌های اصلی می‌آییم ولی الان که اینجا شرکت کردیم مطلع شدیم با تیم دوم خود در مسابقات هستند. در این میان ما ضرر کردیم و تیم‌های آسیایی ما را ارزیابی می‌کنند و ممکن است برای ما بد شود.»

سنتر تیم ملی درباره مشکل کمرش می‌گوید: «بعد از 10 ماه تمرین و بازی‌های سخت، یک ماه استراحت به خودم دادم و همین مساله عضلات کمرم را کمی ضعیف کرده و بدنبال آن مشکل لگن‌ام حاد شد ولی همزمان با استراحتم وزنه و فیزیوتراپی انجام دادم. خود فیزیوتراپی از تمرین هم سخت‌تر است. اما الان آرام آرام تمرین را شروع کردم.»

این بازیکن همچنین قهرمانی در این تورنمنت را زیاد مهم نمی‌داند و می‌گوید: «این تورنمنت و قهرمانی در آن بسیار مهم نیست. باید طرز فکرمان حرفه‌ای شود. همه در این تورنمنت بازی می کنند و سرمربی دنبال شناخت از نفراتش هست. پس بهتر است به نتیجه فکر نکنید. ما داریم از سوی بائرمن تست می‌شویم و دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنیم. مهم این است 2 ماه دیگر نتیجه خوب بگیریم.» 

کد خبر : ۲۹۳۷۲۳