خبرگزاری کار ایران

تورنمنت اطلس اسپورت - چین؛

ساهاکیان:چین خوب نبود ما اشتباه داشتیم/ مقابل ایتالیا بهتر ظاهر می شویم

بازیکن تیم‌ملی بسکتبال‌ایران پس از شکست نزدیک برابر چین می‌گوید: توپ‌های زیادی را نتوانستیم تبدیل به گل کنیم اما چینی‌ها هر چه شوت زدند گل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اوشین ساهاکیان یکی از بهترین‌های دیدار با چین بود و در حین بازی لنزهایش را از دست داد، بعد از قبول شکست می‌گوید:«خوب طبیعی است ما تازه 8 روز است که تمرینات خود را استارت زده‌ایم و برای اینکه بتوانیم با تاکتیک‌های سرمربی جدید آشنا و هماهنگ شویم زمان می‌برد. از شانس ما هم اولین دیدار تیم مقابل چین برگزار شد اما مطمئن باشید ما بازی به بازی بهتر می‌شویم.»

او در ادامه تاکید می‌کند:«در این مسابقه خوب بازی نکردیم و ریتم مناسبی نداشتیم. توپ‌های زیادی را نتوانستیم تبدیل به گل کنیم و آن هم علتش نا آشنایی با زمین مسابقه بود.تنها با یک جلسه تمرین به میدان رفتیم. درجلسه‌ای که با سرمربی خواهیم داشت، حتما اشکالات برطرف و برای بازی‌های بعدی بهتر کار می‌کنیم. ضمن اینکه چینی‌ها هر چه شوت زدند گل شد، تیم ما بد بود نه اینکه چینی‌ها برتر از ما باشند. به هر حال هدف ما قهرمانی است و برای آن تلاش می‌کنیم. این تورنمنت‌ها برای این است که هماهنگ شویم .»

کد خبر : ۲۹۳۳۷۸