خبرگزاری کار ایران

مربیگری در لیگ‌برتر جذاب خواهد بود؛

کرمی: نتایج ملی‌پوشان تکواندو قابل‌قبول نبود/ انتظار از تکواندوی ما بیش از این است

مربی‌جدید تیم یاسین‌پیشروی قم با بیان اینکه مربیگری در لیگ‌برتر تکواندو برایش جذاب خواهد بود، گفت: امیدوارم نخستین سال مربیگری‌ام با قهرمانی همراه باشد.

یوسف کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: امسال به عنوان مربی در کنار فریبرز عسگری(سرمربی تیم یاسین پیشرو) در خدمت مردم خوب شهر قم خواهم بود.

وی افزود: پیش از این هم پیشنهاداتی برای مربیگری داشتم اما شرایط یاسین‌پیشرو را از سایر پیشنهادات بهتر دیدم و با شناختی که از مدیریت این تیم داشتم قراردادم را به ثبت رساندم.

کرمی با اینکه تیم خوبی خواهیم بست، گفت: در حال حاضر فرهاد عبداللهی،‌ مرتضی شیری ، مهدی اسحاقی و مهران عسکری را داریم و به دنبال جذب نفرات جدید دیگری هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی در نخستین تجربه مربیگری خود فکر می‌کند، گفت: امیدوارم آغاز کار مربیگری‌ام با قهرمانی همراه باشد. من سال‌های سال برای تکواندوی ایران زحمت کشیده‌ام و مطمئن باشید تمام تجربیاتم را در اختیار جوانترها قرار خواهم داد.

کاپیتان اسبق تیم‌ملی درباره نتایج ملی‌پوشان تکواندوی ایران در تورنمنت‌آزاد کره‌جنوبی اظهار داشت: حقیقت این است که نتایج قابل‌قبول نبود.تکواندو در این سال‌ها آنقدر نتایج خوب کسب کرده که توقع مردم را بالا برده است.

وی افزود: فکر می‌کنم کادر فنی تیم ملی برای این رقابت‌ها ریسک نکرد و به نفرات‌اصلی تیم ملی استراحت داد. البته نفرات جوان جایگزین هم تلاش خود را انجام دادند اما انتظار از تکواندو ما بیش از اینهاست.

کرمی در پاسخ به این سوال که درباره باخت ملی‌پوشان به نمایندگان کره‌جنوبی چه نظری دارد، عنوان کرد: به دلیل اینکه مسابقات در کره‌جنوبی برگزار می‌شد این کشور در هر وزن 3-4 نماینده داشت، به همین دلیل  در اکثر اوزان ملی‌پوشان ما با چند نماینده از کشور میزبان روبه‌رو می‌شدند. همچنین در برخی اوزان شاهد بودیم بچه‌های ما نماینده‌ای از کره‌جنوبی را شکست می‌دادند اما در مراحل بالاتر بار دیگر با تکواندوکاری از این کشور رو به‌رو می‌شدند.

کرمی در پایان تصریح کرد: در مجموع جوانگرایی گاهی اوقات با عدم نتیجه‌گیری همراه است. شما مطمئن باشید اگر تیم ما با نفرات‌اصلی در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کرد قطعا عملکرد بهتری از خود نشان می‌داد.

کد خبر : ۲۹۳۳۶۵