خبرگزاری کار ایران

پس‌از نشست ستاد بازی‌های المپیک‌مطرح‌شد؛

انتقاد‌گودرزی‌از دخالت برخی‌ دستگاه‌ها در ورزش/بررسی استعفای رئیس جودو

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۲۶۱

وزیر ورزش با انتقاد از دخالت برخی دستگاه ها و اشخاص در کشور از برخی اهالی ورزش گفت: این مسئله زیبنده نیست و فضای ورزش باید شفاف و قانونی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود گودرزی که در پایان نشست ستاد عالی بازی های المپیک در جمع خبرنگاران سخن می گفت، در مورد بلاتکلیفی چند فدراسیون عنوان کرد: هم اکنون شرایط فدراسیون دو ومیدانی برای برگزاری مجمع انتخاباتی آماده است و برای تنیس روی میز جواب استعلام نامزدها آمده و به زودی مجمع انتخاباتی این فدراسیون ها برگزار خواهد شد. البته بگویم که انتخابات باید در آرامش و فضای کاملا قانونی و بدون حاشیه برگزار شود.

وزیر ورزش با انتقاد از برخی دستگاه ها و اشخاص در کشور گفت: متاسفانه عده ای در حال سفارش و حمایت کردن از برخی اهالی ورزش هستند که این مسئله زیبنده ورزش نیست. فضای ورزش باید شفاف و قانونی باشد و ما مقابل اینگونه اقدامات می ایستیم.

وی در مورد شرایط فدراسیون جودو پس از استعفای محمدعلی رستگار از ریاست این فدراسیون گفت: ایشان چند روز قبل استعفا کرده اند که استعفای وی در حال بررسی است و هنوز موافقتی با آن صورت نگرفته است.

گودرزی ادامه داد: اگر صلاح باشد رستگار به کار خود در فدراسیون ادامه می دهد، وی بسیار منطقی با شرایط فعلی جودو برخورد کرد و پس از بررسی های لازم در این مورد تصمیم می گیریم.

وی در مورد اظهارات برخی از مسئولان کشور مبنی بر حمایت ویژه از ورزش عنوان کرد: دولت قول کمک داده و این مسئله اتفاق خواهد افتاد. البته بایستی منابع در دولت تامین شود و علاوه بر این خود فدراسیون ها نیز در تلاش برای جذب منابع مالی بیرونی هستند.

گودرزی درپاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر بازگشت پول های بلوک شده ورزش ایران و تاثیر آن در روند آماده سازی تیم هاپاسخ داد: هیچ فدراسیونی پول بلوک شده ندارد و تنها فدراسیون فوتبال از فیفا طلبکار است که بهتر است خود مسئولان فدراسیون در این مورد جوابگو باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز