خبرگزاری کار ایران

کشتی‌فرنگی جام پیت‌لاسینسکی-لهستان

قاسم رضایی فینالیست شد/ پایان کار علیاری و حاجی‌پور

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۶۷۷

مسابقات 4 وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان در شهر ورشو لهستان در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، 4 نماینده کشورمان در این رقابت‌ها به میدان رفتند که نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها به شرح زیر است:

قاسم‌رضایی در وزن 98 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر پاتریک کاوی از آمریکا را شکست داد. رضایی در دور سوم با نتیجه 10 بر صفر میکولا کریسوف از اوکراین را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3 بر صفر موسی اولویف از روسیه را شکست داد. رضایی در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 6 بر صفر آردو آروسار از استونی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار فینال پیتر اوهلر از آلمان است.

در همین وزن مهدی علیاری پس از استراحت در دور اول در مسابقه دوم با نتیجه 8 بر صفر بالاز کیس قهرمان جهان از مجارستان را مغلوب کرد.، اما در دور بعد با نتیجه 6 بر 2 مقابل پیتر اوهلر از آلمان شکست خورد و با توجه به حضور اوهلر در دیدار فینال وی در گروه بازنده ها ابتدا با نتیجه 9 بر 6جوزف راو از آمریکا را شکست داد. علیاری در دیدار بعد با نتیجه 12 بر 2 مقابل فیلیکس بالدوف از نروژ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

حمید سوریان در وزن 59 کیلوگرم  پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ابراهیم لابازانوف قهرمان روسیه در سال 2015 با نتیجه 4 بر 4 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل آندره برگ نروژی، سوریان از دور رقابت ها کنار رفت. در همین وزن محسن حاجی پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم البیک تاژیف از بلاروس را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد وی در دور بعد با نتیجه 10 بر 7 مقابل هامت رستم از ترکیه شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل آنگلوف بلغاری، حاجی پور از دور رقابت ها کنار رفت.

زیدوند، گرایی، نوری و قوره جیلی حریفان خود را شناختند

مراسم وزن کشی چهار وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان عصر امروز در شهر ورشو لهستان برگزار شد. 4 نماینده کشورمان برای شرکت در مسابقات اوزان 66 و 130 کیلوگرم این رقابت ها به روی باسکول رفتند که نتایج وزن کشی به شرح زیر است:
 

در وزن 66 کیلوگرم 31 کشتی گیر حضور دارند مهدی زیدوند در دور نخست به مصاف ادگاراس ونکایتیس از لیتوانی می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده دیدار بین پال گاندرسن از نروژ و داوید کارسنسکی از لهستان مسابقه می دهد. محمدعلی گرایی دیگر نماینده کشورمان در این وزن که در طرف دیگر جدول مسابقات قرار دارد در دور نخست با میخایل سیامینوف از بلاروس مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی میان دانیل جانویچ از کرواسی و تاکشی ایزومی از ژاپن رقابت خواهد کرد.

 

 

 

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور اول با عبدالطیف احمد از مصر مبارزه می کند وی در دور بعد به مصاف بالینت لام از مجارستان می رود. مهدی نوری نیز در آنسوی جدول در دور نخست به مصاف مانتاس کنیستاتاس از از لیتوانی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده رافائل پولویس از لهستان و لوبومیر دیمیتروف از بلغارستان کشتی خواهد گرفت. در این وزن 15 نفر حضور دارند.

 

 

 

رقابت های اوزان فوق فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز