خبرگزاری کار ایران

نشست شورای معاونان وزارت ورزش؛

گودرزی: مقابله با زمین‌خواری در ورزش از برنامه‌های مهم این وزارتخانه است

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۶۵۵

پنجاه و هفتمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با حضور محمود گودرزی برگزار شد .

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در این نشست سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گزارشی از حفظ و بازگرداندن اموال و زمین‌های متعلق به وزارت ورزش و جوانان که در طول سال‌های گذشته  توسط زمین خواران تصاحب شده بود به وزیر و شورای معاونان ارائه کرد .

 گودرزی با تقدیر از تلاش سلطان حسینی و همکاران اداره کل استان اصفهان گفت: بازگرداندن  اموال  مردم و دولت که توسط سودجویان و با اهمال مدیران وقت به یغما رفته بود و مقابله با زمین خواری،  کار ارزنده ای بوده  که توسط  مدیرکل اصفهان و با حمایت‌های حقوقی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است .

 وزیر ورزش و جوانان راه اندازی دوباره پروژه نقش جهان به عنوان یک سرمایه ملی برای ورزش ایران،  با همکاری فولاد مبارکه، از جمله کارهای خوب مدیریت استان اصفهان بوده است .

درادامه نشست شورای معاونان،  دکتر شعبانی بهار معاون همگانی وزارت،  گزارشی از برنامه های این وزارتخانه برای همایش ملی ورزش و چاقی و همچنین همایش ملی ورزش همگانی در آذرماه امسال ارائه کرد .

همچنین محمد رضا رستمی معاون امور ساماندهی جوانان، برنامه های خود را برای این حوزه به اطلاع معاونان  رساند  .

 رونمایی از پرتال ملی اوقات فراغت در گردهمایی معاونین جوان در شهر کرد که بعد از حدود 6 سال صورت می گیرد،  از مباحث دیگر معاون ساماندهی امور جوانان  وزارت ورزش و جوانان بود .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز