خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های آزاد تکواندو - کره‌جنوبی

یعقوبی، احمدی و عبدالهی فردا روی شیاپ‌چانگ می‌روند

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۳۷۶

یعقوبی، احمدی و عبدالهی نمایندگان ایران در چهارمین روز از رقابت‌های آزاد کره‌جنوبی فردا به مصاف حریفان خواهند رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، چهارمین روز تورنمنت آزاد کره‌جنوبی (G2)، فردا با مبارزات‌تکواندوکاران اوزان 63-و 80-کیلوگرم پیگیری خواهد شد که ابوالفضل یعقوبی و سروش احمدی در وزن سوم و فرزاد عبدالهی در وزن ششم نمایندگان‌ایران هستند.

در وزن 63-کیلوگرم که به دلیل تعداد زیاد شرکت کنندگان؛ تکواندوکاران به دو گروه A و B تقسیم شده‌اند. در گروه اول، ابوالفضل یعقوبی ابتدا به مصاف تکواندوکاری از کره‌جنوبی خواهد رفت و در صورت پیروزی باید با یکی از نمایندگان استرالیا یا کره‌جنوبی رقابت کند. در آن سوی جدول نیز، سروش احمدی دیگر نماینده کشورمان در وزن سوم در نخستین پیکار رو در روی "توماس اگور" از استرالیا قرار خواهد گرفت و سپس به مصاف برنده دیدار هند و کانادا می‌رود.

همچنین فرزاد عبدالهی تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم کشورمان برای راهیابی به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها 4 نماینده کره‌جنوبی و تکواندوکارانی از کشورهای ازبکستان و لهستان را پیش رو دارد که در دو رقابت ابتدایی خود باید به مصاف نمایندگان کره جنوبی برود.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در نخستین روز این رقابت‌ها در وزن 54-کیلوگرم توسط آرمین هادی‌پور طلایی شد و در وزن 87-کیلوگرم، امید عمیدی مدال نقره گرفت.

این دوره از مسابقات از روز (چهارشنبه 31 تیرماه) در شهر "چونچئون" کره‌جنوبی آغاز و پس از 6 روز پیکار دوشنبه (5 مردادماه) به پایان خواهد رسید.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در این رقابت‌ها با 11 تکواندوکار و با هدایت بیژن مقانلو(سرمربی) و مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی (مربیان) حضور دارد.

تورنمنت آزاد کره‌جنوبی G2 است و دارندگان مدال‌طلا 20 امتیاز، مدال‌نقره 12 امتیاز و مدال‌برنز 7.2 امتیاز، در راستای افزایش رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه ریو 2016، بدست خواهند آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز