خبرگزاری کار ایران

غیبتم با هماهنگی کادر فنی بود؛

حدادی: اهل حاشیه و بی نظمی نیستم/تفاوت را در تمرینات باورمن احساس می کنم

ارزشمندترین بازیکن بسکتبال آسیا می گوید تفاوت را در تمرینات سرمربی آلمانی تیم ملی احساس کرده و به کسب سهمیه المپیک خوش بین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی بسکتبال کشورمان تمرینات خود را زیر نظر درک باورمن آلمانی در مجموعه ورزشی آزادی آغاز کرده و 2 ماه زمان دارد تا تیمی منسجم و قدرتمند را برای قهرمانی در جام ملت های آسیا و کسب مستقیم سهمیه المپیک بسازد و در این راه بدون شک بازیکنان باسابقه تیم ملی نقشی تاثیرگذار در موفقیت تیم ملی خواهند داشت.

یکی از این بازیکنان که می تواند عصای دست باورمن زیر سبد رقبای آسیایی باشد آسمانخراش ایرانی است که 2 روز غیبتش در تمرینات تیم ملی کمی با حاشیه همراه بود ولی خودش می گوید با هماهنگی کادر فنی به استراحت مشغول بوده تا کمردردش بهبود پیدا کند.

گفت و گوی خبرنگار ایلنا با حامد حدادی را پس از استراحتی 2 روزه و بازگشت به تمرینات تیم ملی با هم می خوانیم ...

از میزان آمادگی بازیکنان تیم صحبت می کنی؟

بازیکنان به لحاظ جسمانی شرایط خوبی ندارند. برای آمادگی مطلوب به زمان نیاز داریم. باید خیلی سخت تمرین کنیم و فشار تمرینات را بیشتر کنیم .

تمرینات مربی آلمانی را چطور دیدی؟

چند روزی بیشتر نیست که باورمن به ایران آمده اما مربی خوبی به نظر می رسد. در تمرینات با بچه ها خوب کار می کند و به دقت تمرینات بازیکنان را زیر نظر دارد. برای تمام دقایق تمرین برنامه دارد. می شود تفاوت را در تمریناتش احساس کرد.

اردوهای تیم ملی دیر شروع نشد؟

2 ماه  فرصت داریم با مربی جدید و افکار تاکتیکی اش هماهنگ شویم. زمان زیادی را به خاطر مشکلات مدیریتی از دست دادیم. در این زمان باقی مانده باید تلاش کنیم گذشته را جبران کنیم و احساس می کنم به لحاظ مسائل روحی و روانی بازیکنان را باید تقویت کنیم.

از میزان آمادگی خودت بگو؟

اواخر لیگ حرفه ای مصدومیتی از ناحیه کمر پیدا کردم که خدا را شکر با استراحت کوتاهی که داشتم کمردردم بهتر شده و می توانم در خدمت تیم ملی باشم. افتخار می کنم هنوز می توانم برای کشورم بازی کنم اما باید در این مدت خیلی سخت تمرین کنم و خودم را شرایط آیده ال برسانم.

امکانات اردو چطور است؟

فدراسیون بسکتبال با توجه به اینکه مشکلات زیادی دارد حمایت خوبی از تیم ملی داشته و امکانات مناسبی برای اردوها فراهم کرده است. قرار است در کمپ تمرینی در آلمان و چند تورنمنت شرکت کنیم که امیدوارم در این زمان باقی مانده به هماهنگی مطلوبی هم دست پیدا کنیم.

2 روز در تمرینات غیبت داشتی، مشکل چی بود؟

حامد حدادی  اهل حاشیه و بی نظمی نیست. غیبتم در تمرینات به دلیل کمردرد بود که با اجازه کادر فنی استراحت کردم و در حال حاضر در خدمت تیم ملی کشورم هستم و ان شا الله با دعای خیر مردم و تلاش بازیکنان ضمن کسب عنوان قهرمانی، یک بار دیگر سهمیه المپیک را کسب کنیم.

گفت و گو : ابوذر مارکلایی

کد خبر : ۲۹۲۲۹۵