خبرگزاری کار ایران

منصوری بازنده و محکوم شد؛

رای دیدار نیمه تمام فوتسال اعلام شد/ پرونده مدیرعامل باز است

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۲۵۶

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای دیدار نیمه تمام هفته دوم لیگ برتر فوتسال را اعلام کرد که بر این اساس، تیم شهید منصوری علاوه بر اینکه با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شد، باید جریمه‌های نقدی هم بپردازد.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم تاسیسات دریایی تهران و شهید منصوری قرچک در روز ۲۵ تیر ماه برگزار شد و از سوی اکبر تقوی، سرپرست شهید منصوری قرچک تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوران که منجر به اخراجش شد، رخ داد و همچنین به دلیل درگیری با ماموران حفاظت فیزیکی سالن و اهانت به نماینده فدراسیون در حضور نماینده AFC شد ، وی طبق بند ۴ و ۵ ماده ۶۶ به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. 

باشگاه شهید منصوری قرچک به دلیل فحاشی تماشاگران تیمش، ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی باید پرداخت کند. همچنین این باشگاه به دلیل خودداری از ادامه مسابقه که منجر به نتیجه سه بر صفر از سوی کمیته فوتسال شد، به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین پرونده گزارش مقام رسمی مسابقه و اداره حراست فدراسیون در مورد کریم منصوری، مدیر عامل باشگاه ورزشی شهید منصوری قرچک و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مبنی بر رفتار غیر ورزشی و مصاحبه وی، در کمیته انضباطی فدراسیون مفتوح است.

جریمه ۲۰ میلیونی برای تیم شهروند ساری

بازی دو تیم شهروند ساری و دبیری تبریز از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال روز ۱۹ تیر ماه انجام شد. کمیته انضباطی به دلیل تخلفات تماشاگران تیم شهروند و فحاشی آنها به داور بازی، تیم شهروند ساری  را به ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه و محرومیت برای تیم شاهین کرمانشاه

رقابت دو تیم شاهین کرمانشاه و مبل کریمی البرز روز ۲۹ خرداد ماه برگزار و از سوی حسین علی همتیان، سرمربی تیم شاهین کرمانشاه تخلفاتی صورت گرفت که منجر به اخراجش شد. وی علاوه بر یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

احسان زرافشانی، بازیکن تیم شاهین کرمانشاه به دلیل فحاشی و اهانت به داور بازی باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ضمن اینکه وی به مدت سه جلسه از همراهی تیمش محروم است. تیم شاهین کرمانشاه به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داوران بازی و حمله ور شدن به تیم مبل کریمی البرز، به ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت برای تیم آنا بتن قم

مسابقه دو تیم هیات ورزشی روستایی کاشان و آنا بتن قم از سری رقابت های لیگ دسته دوم روز ۵ تیر ماه برگزار شد و از سوی مهدی غیاثی، مربی تیم آنا بتن قم تخلفاتی مبنی بر ورود بدون اجاز به داخل زمین  و اعتراض به داور بازی رخ داد. وی علاوه بر دو جلسه محرویت از همراهی تیمش، باید ۲ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. علی مسعودی، تدارکات تیم آنا بتن قم نیز به دلیل ورود غیر مجاز به زمین بازی، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید یک میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

محمد کاشانی، بازیکن تیم هیات ورزشی روستایی کاشان به خاطر اعتراض و توهین به داور مسابقه  یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. وی باید یک میلیون ریال جریمه نقدی نیز پرداخت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز