خبرگزاری کار ایران

نظم تمرینات بی نظیر است؛

کامرانی: می خواهیم دوباره المپیکی شویم/ "باورمن" 20 بازیکن به NBA معرفی کرده

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۱۳۰

ستاره بسکتبال‌ایران امیدوار است تیم ملی با هدایت مربی آلمانی به المپیک‌ریو راه پیدا کند.

مهدی کامرانی در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: چند روزی است تمرینات تیم ملی به صورت متمرکز آغاز شده و خدا را شکر بازیکنان از آمادگی مناسبی برخوردارند.

وی درباره نوع تمرینات مربی آلمانی گفت: در چند روزی که تمرینات زیر نظر درک باورمن برگزار می شود ، نظم خوبی را در تمرینات شاهد بودیم و بازیکنان به مرور با افکار تاکتیکی این مربی آلمانی آشنا می‌شوند. باورمن مربی بسیار خوبی است و سابقه خوبی در بسکتبال آلمان و اروپا دارد.

کامرانی در ادامه متذکر شد: مربی آلمانی تیم‌ملی نزدیک به 20 بازیکن به لیگ NBA معرفی کرده و این نشان‌دهنده دانش بالای این مربی است که با تیم کشورش و لهستان نتایج خوبی بدست آورده است.

وی درباره میزان آمادگی‌اش خاطرنشان کرد: پس از پایان رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال چین نزدیک به 2 ماه به صورت انفرادی تمرین کردم تا از آمادگی مطلوب دور نشوم . فشردگی مسابقات لیگ‌چین به حدی بود که هر هفته 3 بازی برگزار می‌کردیم که این موضوع به آمادگی بازیکنان کمک زیادی می‌کند.

کامرانی در پایان درباره شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک در جام ملت‌های آسیا گفت: تیم بسیار خوبی داریم که جوانان با انگیزه هم به آن اضافه شده‌اند. امیدوارم با همدلی و اندیشه‌های جدید مربی آلمانی یک بار دیگر به المپیک راه پیدا کنیم تا دل مردم ایران و جامعه بسکتبال شاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز