خبرگزاری کار ایران

با سرخ‌پوشان در اردوی ترکیه؛

مصدومیت جزئی رضاییان؛ بازگشت عالیشاه به تهران/ اومانا 4شنبه در ایران

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۸۷۴

تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرین سنگین و پرفشاری را به مدت 90 دقیقه و در 7مرحله برگزار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پس از یک روز استراحت، صبح امروز در نوبت اول، تمرین سنگین و پرفشاری را انجام دادند. تمرین قرمزپوشان به هفت بخش کلی تقسیم می‌شد که 90 دقیقه به طول انجامید و اعضای کادر فنی هر یک مسوولیت بخشی از تمرین را بر عهده داشتند.

تمرین سرخپوشان از ساعت 9 صبح به وقت محلی و 10:30 به وقت تهران آغاز شد. در ابتدا، تی‌هومیر بدنساز تیم، بازیکنان را طبق برنامه خود گرم کرد. مرحله بعدی که برنامه‌ بدنسازی به مدت 15 دقیقه را شامل می‌شد زیر نظر همین مربی انجام شد.

برانکو ایوانکوویچ بخش سوم تمرین را خود هدایت کرد. در این مرحله بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند که باید روی پرسینگ و تصاحب توپ کار می‌کردند. گروه صاحب توپ هم باید با پاس‌های تکضرب، توپ را بین خود رد و بدل می‌کردند. پس از 20 دقیقه، مرحله چهارم تمرین باز هم زیر نظر تی‌هومیر انجام شد. در این مرحله تمرینات سرعتی در دستور کار بود و بازیکنان باید پا به توپ از میان موانع می‌گذشتند. این تمرینات در حالی دنبال می‌شد که دروازه‌بان‌ها نیز برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر مربی گلرها دنبال می‌کردند. بخش پنجم تمرین سرخپوشان رقابت تک به تک برای تصاحب توپ بود. بازیکنان در این بخش دو به دو حرکت می‌کردند، پانادیچ توپی را برای آنها می‌فرستاد و یک بازیکن باید با غلبه بر دیگری، توپ را تصاحب کرده و به سمت دروازه شوت‌زنی می‌کرد.

  بخش ششم تمرین سرخپوشان فوتبال هشت به هشت بود. در این تمرین برانکو ایوانکوویچ بر دو نکته تاکید داشت. آن دو نکته پاسکاری تکضرب و ضربات در چارچوب دروازه بود. پایان بخش تمرین صبح امروز هم به شوتزنی و ضربات ایستگاهی اختصاص داشت.

مصدومیت جزئی رضائیان

در تمرین امروز سرخ‌پوشان وقتی رامین رضائیان برای تصاحب توپ و گلزنی تلاش می‌کرد، در برخوردی با مرتضی قدیمی‌پور دروازه‌بان تیم، دچار آسیب‌دیدگی شد. وی پس از برخورد، لحظاتی به کنار زمین منتقل شد اما مشکل پیش آمده جدی نبود و او به جریان تمرینات برگشت.

اومانا چهارشنبه در تهران

بلیت برگشت مایکل اومانا صادر شد و او اعلام کرد با همین بلیت راهی تهران خواهد شد. به این ترتیب وی اگر تغییری در برنامه‌هایش ایجاد نشود، ساعت 4:30 بامداد چهارشنبه وارد تهران خواهد شد. مایکل اومانا با شروع تمرینات فصل جدید پرسپولیس در جمع سرخپوشان حضور نداشت چرا که باید تیم ملی کاستاریکا را در رقابت‌های قاره‌ای همراهی می‌کرد. اومانا که تا پایان فصل آینده با پرسپولیس قرار دارد، پس از حضور در ایران، در جلسه با مسوولان باشگاه، وضعیت مطالبات و قرارداد جاری خود را مشخص می‌کند و قرار است طبق برنامه، از شنبه آینده با شروع تمرینات پرسپولیس در تهران، سرخپوشان را همراهی کند.

بازگشت عالیشاه

امید عالیشاه به دلیل عفونت لثه و درد دندان به منظور انجام معالجات پزشکی، مجبور به ترک اردوی سرخپوشان در ترکیه شد. او امروز پس از هماهنگی با کادر فنی، همراه با دکتر حقیقت، جمع سرخپوشان را ترک کرد. آنها راهی آنکارا شدند و قرار است ساعاتی دیگر به سمت تهران پرواز کنند.

سرخ‌پوشان از ساعت 17:30 دومین تمرین خود را زیر نظر برانکو آغاز کرده‌اند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز