خبرگزاری کار ایران

فعالیت گسترش فولاد تبریز بلامانع است؛

حسن‌زاده: منتظر اقدام باشگاه‌های بدهکار هستیم/پرداخت نیمی از بدهی‌ها شرط حضور در لیگ

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۷۱۷

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد باشگاه های بدهکار قبل از آغاز لیگ برتر باید 50 درصد بدهی خود را پرداخت کنند.

به گزارش ایلنا ، اسماعیل حسن زاده، درباره پرداخت بدهی 60 باشگاه حاضر در لیگ فوتبال گفت: بسیار خوشحالیم کمیته انضباطی با همکاری فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر از فعالیت باشگاه‌های بدهکار ممانعت به عمل می آورد. این جدیت باعث شد باشگاه‌ها به ما مراجعه کنند و پس از دریافت ریز بدهی های خود، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: خوشبختانه باشگاه گسترش فولاد تبریز با حضور در کمیته انضباطی مدارک خود را مبنی بر پرداخت تمام بدهی هایش ارائه کرد و از این پس فعالیت‌اش بلامانع است.

رئیس کمیته انضباطی افزود: ما با جدیت بر تصمیم خود ایستاده‌ایم و بدون شک اگر باشگاهی بدهی های خود را تسویه نکند، اجازه فعالیت نخواهد داشت.

حسن زاده اظهار داشت: به باشگاه‌ها اعلام کرده ایم، می‌توانند 50 درصد بدهی خود را پیش از شروع فصل و 50 درصد باقی‌مانده را در طول فصل تسویه کنند.

وی در عین حال اضافه کرد: ما همچنان پیگیر و منتظر باشگاه‌های بدهکار هستیم تا با رفع مشکلات مالی خود، اجازه حضور در مسابقات پیش رو را برای آنها صادر کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران صبح امروز سه شنبه از ممنوعیت فعالیت 11تیم بدهکار لیگ برتری بر اساس نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر داد.

تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان،نفت ،پیکان ، ملوان، ذوب آهن، استقلال اهواز، تراکتور سازی تبریز، گسترش فولاد و دو تیم دیگر به دلیل داشتن شاکی خصوصی از فعالیت منع شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز