خبرگزاری کار ایران

غلامرضا بهروان خبر داد:

ممنوع‌الفعالیت‌شدن 11 تیم لیگ‌برتری / محرومیت از خدمات سازمان لیگ

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۶۸۳

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از ممنوع الفعالیت شدن 11 تیم لیگ‌ برتری و محرومیت آنها از خدمات این سازمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بهروان درباره نامه دبیر کل فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ برای ممنوع الفعالیت شدن تیم‌های بدهکار عنوان کرد: این نامه را تایید می‌کنم اما این را هم بگویم که در ساعت پایانی روز گذشته نامه‌ای دیگر به دست ما رسید که بر اساس آن به تعداد تیم‌های قبلی اضافه شد. البته نزدیک به 60 تیم در همه رده‌ها ممنوع الفعالیت شده‌اند.

وی اضافه کرد: استقلال، پرسپولیس، پیکان، نفت تهران، ملوان، سپاهان، ذوب آهن، استقلال اهواز، تراکتورسازی و گسترش فولاد (وی نام یک تیم را اعلام نکرد) تیم‌های لیگ برتری هستند که فعلا ممنوع‌الفعالیت شده‌اند. در این باره تیم‌های لیگ 1، 2 و 3 نیز هستند.

بهروان در این درباره ادامه داد: فدراسیون فوتبال رسما فعالیت این تیم‌ها را ممنوع اعلام کرده است. آنها باید رضایت شاکی خصوصی را جلب کنند و اگر فعالیتی نکنند ما هم نمی‌توانیم خدماتی بدهیم و به مشکل بر خواهیم خورد. این تیم ها بدهی انباشته دارند و باید فکری به حال خود کنند. من خودم بارها عرض کردم که هیچ بدهکاری به یکباره نمی‌تواند بدهی آنها را پرداخت کند اما می‌توان به صورت تقسیط این کار را انجام داد. عین این کار را فیفا انجام می‌دهد. در واقع باید دید که انگیزه‌ای برای این کار وجود دارد.

رئیس کمیته مسابقات در خصوص بدهی معوقه داوران لیگ برتر گفت: درباره حقوق داوران لیگ برتر باید سازمان لیگ دستمزدها را پرداخت کند که اقدماتی انجام شده و در نیم فصل اول کاملا تسویه شده است اما برای نیم فصل دوم تلاش صورت گرفت که سازمان لیگ بخشی از مطالبات خود از تبلیغات محیطی را دریافت کند تا پس از آن معوقات داوران را پرداخت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز