خبرگزاری کار ایران

فتاحی خبر داد:

لیگ‌برتر بدون تغییر آغاز می‌شود/امکان تعویق وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۴۷۵

رقابت‌های فصل جدید لیگ‌برتر خلیج فارس روز 8 مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، سعید فتاحی مسئول برگزاری این رقابت با اعلام این خبر گفت: امکان تعویق رقابت‌های لیگ برتر این فصل به هیچ عنوان وجود ندارد و این بازی ها روز 8 مرداد آغاز می شود.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن مسابقات مقدماتی جام‌جهانی روسیه، مسابقات مقدماتی المپیک ریو دو ژانیرو و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تغییر در زمان آغاز این بازی‌ها امکان‌پذیر نیست. هرگونه تغییر در زمان شروع این رقابت‌ها منوط به تصمیم مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال است.

مسئول برگزاری رقابت لیگ برتر در مورد صحبت‌های یکی از مربیان لیگ‌برتر در مورد نحوه قرعه‌کشی این فصل و 58 روز تعطیلی در زمان نیم فصل رقابت‌ها گفت: قرعه کشی رقابت‌های این فصل نیز مثل سال گذشته بدون هیچ شائبه‌ای برگزار و تیم‌ها بر اساس اعدادی که به آنها تعلق گرفت رقبای خود را شناختند و همان‌طور که مستحضر هستید این قرعه‌کشی نیز به‌صورت زنده از صدا و سیما پخش شد. همچنین فقط 28 روز در نیم فصل رقابت‌ها برگزار نمی‌شود. توصیه می‌شود این مربی یک بار برنامه پیشنهادی را مطالعه و سپس در این مورد به اظهارنظر بپردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز