خبرگزاری کار ایران

حدادی مورد حمایت کمیته المپیک است؛

شهنازی: قول دریافت بودجه مناسب را از دولت گرفتیم/ امیدواریم بودجه افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۴۰۷

دبیرکمیته ملی المپیک تاکید کرد قول دریافت بودجه مناسب را از دولت گرفتیم و امیدواریم این بودجه تا پایان تیرماه در اختیار کمیته المپیک قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، شاهرخ شهنازی درباره مشکل مالی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: بحث بودجه و منابع مالی یکی از چالش های ما برای حمایت از فدراسیون هاست. البته زمانی که در خدمت رئیس جمهور بودیم وی قول مساعد داد تا از تیم های ما جهت کسب سهمیه المپیک حمایت کند. فکر می کنم این نقیصه هم رفع شود و امیدوار هستیم بودجه افزایش یابد.

وی ادامه داد: تا آخر تیرماه قول داده اند بودجه مناسبی را در اختیار ما بگذارند و ما نیز بخشی از آن را در اختیار فدراسیون‌ها می‌گذاریم. جلسات تخصصی کمیته ملی المپیک را بزودی از سر می گیریم و به مسائل بقیه فدراسیون‌ها نیز رسیدگی می کنیم. من فکر می‌کنم طی یک ماه آینده همه چیز به صورت خوب بر روی غلتک می افتد.

شهنازی در پاسخ به این پرسش که جلسه تخصصی بعدی با کدام فدراسیون است؟ گفت: جلسه تخصصی بعدی با فدراسیون بوکس خواهد بود.

دبیر کمیته ملی المپیک درباره شرایط فدراسیون دوومیدانی نیز تصریح کرد: دوومیدانی می تواند سهمیه زیادی بگیرد و تا زمانی که انتخابات این فدراسیون برگزار شود ما باز هم از آن حمایت می کنیم. همچنین مرتب با احسان حدادی در ارتباط هستیم و فکر می کنم او به سمت آماده شدن حرکت می کند و نیازمند است در چند تورنمنت شرکت کند. او ورزشکار حرفه ای است و خودش را خوب به آمادگی می رساند.

وی در پاسخ به این پرسش که کمیته ملی المپیک از او حمایت مالی می کند یا خیر؟ گفت: بله، حتما همین طور است. البته نه تنها او بلکه تمام کسانی که امید به کسب مدال و حتی کسب سهمیه داریم را حمایت می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز