خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی فوتبال ساحلی ــ پرتغال؛

ساحلی بازان ایران به نیمه‌نهایی نرسیدند/ تاهیتی شگفتی ساز، رویاهای ایران را سوزاند!

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۰۸۲

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با شکست مقابل تاهیتی از صعود به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۵ باز ماند.

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال ساحلی در پرتغال از ساعت 22 به وقت ایران تیم ملی کشورمان در ورزشگاه اسپینیو به مصاف تاهیتی، تیم نخست گروه D رفت و مقابل این حریف با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد و از صعود به مرحله نیمه‌نهایی باز ماند.

در این دیدار محمد احمدزاده(13)، مهران مرشدی(14)،مسلم مسیگر(27 از روی نقطه پنالتی) و محمد مختاری(31) برای ایران و بِنِت(10، 14)، تپا(27)، لی فونگ کویی(30) و تایاروی(32) برای تاهیتی موفق به گلزنی شدند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که بازیکنان ایران چهار بار دیرک دروازه تاهیتی را به لرزه درآوردند. در این مسابقه فرید بلوک‌باشی و بِنِت از داور کارت زرد دریافت کرد.

بدین ترتیب شاگردان مارکو اوکتاویو نتوانستند حریف ایتالیا در دیدار ماقبل فینال باشند.

در دیگر بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی ایتالیا 3 بر 2 از سد ژاپن گذشت، روسیه 6 بر 5 برزیل را شکست داد و پرتغال نیز 7 بر 3 مقابل سوئیس به برتری دست یافت.

در مرحله نیمه نهایی ایتالیا به مصاف تاهیتی می رود و روسیه با پرتغال جدال خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز