خبرگزاری کار ایران

نقل وانتقالات لیگ برتر فوتبال؛

دروازه‌بان پاس همدان به فولاد پیوست/مذاکره با یک مهاجم خارجی

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۸۷۳

دروازه بان آبادانی تیم پاس همدان با عقد قراردادی به مدت یک فصل به عضویت تیم بزرگسالان فولاد خوزستان درآمد.

به گزارش ایلنا، با توجه به نیاز تیم بزرگسالان فولاد خوزستان برای حفاظت از سنگر این تیم در پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر، کادر فنی و مسئولان باشگاه گزینه‌های متعددی را مورد بررسی قرار داده و در نهایت با مهرداد بشاگردی، دروازه‌بان بلند قامت تیم پاس همدان به توافق رسیدند.

این دروازه بان ۱۹۳ سانتی متری که فصل گذشته با پاس همدان یک فصل موفق را پشت سرگذاشت و بیش از ۱۸۰۰ دقیقه در میادین حضور داشت، پیش از این با تیم‌هایی همچون استقلال اهواز و صنعت نفت آبادان سابقه همکاری داشته و با پیوستن به جمع فولاد مردان می‌تواند در لیگ پانزدهم نیز توانایی‌های خود را در کنار علیرضا سلیمی دیگر گلر فولاد به نمایش بگذارد.

مدیران باشگاه فولاد خوزستان علاوه بر تمدید قرارداد با لئوناردو مساریچ، ماتیاس چاگو، علیرضا سلیمی، مهرداد جماعتی، اسماعیل شریفات، مهدی بدرلو و بهمن کامل توانسته‌اند در فصل نقل و انتقالات حسین مالکی، مهدی دغاغله، مهرداد بشاگردی، اکبر ایمانی، محمدرضا خانزاده و حسین ابراهیمی را به جمع فولاد مردان خوزستانی اضافه کنند.

همچنین مسئولان باشگاه با نظر دراگان اسکوچیچ در حال مذاکره با یک مهاجم خارجی هستند تا جمع سرخپوشان خوزستانی را پیش از آغاز مسابقات لیگ تکمیل‌تر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز