خبرگزاری کار ایران

همکاری با مربان چینی کار دشواری است؛

علی نژاد: میزبان جام جهانی خواهیم بود/مربی کشتی به نفع سانداکاران است

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۸۵۲

رئیس فدراسیون ووشو گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیاید به احتمال فراوان میزبانی جام جهانی ووشو به ایران خواهد رسید.

مهدی علی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان مطلب فوق در خصوص جلسه هیات رئیسه فدراسیون آسیایی ووشو اظهار کرد : در نشست هیات رئیسه فدراسیون آسیایی که در ماکائو برگزار شد، در خصوص مسائل مختلفی بحث و تبادل نظر شد. اما مهمترین موضوع انتخابات نمایندگان آسیا برای عضویت در هیات رئیسه فدراسیون جهانی بود. طبق اساسنامه ای که سال 2013 به تصویب رسید، مسئولیت انتخاب اعضای هیات رئیسه جهانی بر عهده خود قاره هاست. بعد از رای گیری ازمیان 13 نفر از کاندیدا، در نهایت 4 نفر انتخاب شدند که من هم برای 4 سال دیگر عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی شدم. پیش از این هم من به مدت 8 سال این مسئولیت را بر عهده داشتم.

وی در مورد کسب میزبانی جام جهانی ووشو توسط ایران عنوان کرد:قرار است آبان ماه سال جاری در خصوص درخواست میزبانی ایران برای رقابت های جام جهانی ووشو، در هیات رئیسه جهانی تصمیم گیری شود.انشاالله اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ما میزبان جام جهانی ووشو خواهیم بود.

رئیس فدراسیون ووشو در مورد اضافه شدن یک مربی کشتی به کادر فنی تیم ملی ساندا عنوان کرد: سانداکاران ما در گذشته به صورت خودجوش در کلاس های کشتی شرکت می کردند.از همین رو ما نیز در جلساتی که با کمیته فنی داشتیم به این نتیجه رسیدیم که یک مربی کشتی را به کادر فنی تیم ملی ساندا اضافه کنیم.

وی افزود:بی تردید حضور یک مربی باتجربه کشتی مثل علیرضا رضایی منش به نفع ساندا کاران خواهد بود.

علی نژاد با اشاره به اینکه بعد از مشورت با خادم (رئیس فدراسیون کشتی) رضایی منش را انتخاب کردیم، گفت: قرار است از یازده جلسه تمرینی که در طول هفته سانداکاران انجام می دهند،2 جلسه را با رضایی منش تمرین کنند تا در فنون پرتابی مهارت بیشتری پیدا کنند.

علی نژاد در پاسخ به این سئوال که عملکرد مربیان چینی تیم های تالو آقایان و ساندای بانوان را چطور ارزیابی می کند، گفت:تا به حال تنها تمرینات آنها را دیده ایم و از سبک تمرینات شان راضی هستیم. خودتان می دانید که همکاری با مربیان چینی کار دشواری است. امیدوارم بچه های ما از حضور آنها نهایت استفاده را ببرند.

رئیس فدراسیون ووشو با تاکید بر اینکه چند سال است که در بخش ساندای بانوان از مربیان چینی بهره می بریم، اظهار داشت: فکر می کنم مربی جدید تیم ملی بانوان بهترین مربی چینی بوده که برای بانوان به ایران آمده است. او می تواند در پیشبرد اهداف فدراسیون ووشو در بخش ساندای بانوان کمک شایانی به ما داشته باشد.

علی نژاد در پاسخ به این سئوال که آیا ژانگ(سرمربی جدید تیم ساندای بانوان) رقیب الهه منصوریان بوده است، گفت:خیر؛ بنده این موضوع را تکذیب می کنم. او هم دوره خانم طهماسبی مربی حال حاضر تیم ملی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز