خبرگزاری کار ایران

جامی که دردسرساز شد

ابهام در حضور تیم‌ملی‌کاراته در جام‌وحدت/سرمربی تکذیب و مربی تایید می‌کند!

روزهایی که فدراسیون‌کاراته در حال انجام تدارکات لازم برای برگزاری جام‌وحدت و دوستی است، سرمربی تیم‌ملی از حضور در این رقابت‌ها اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

به گزارش ایلنا، قرار است 26 مردادماه سال جاری یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام وحدت و دوست( کاپ‌ارومیه ) به مدت 5 روز در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شود.

مسئولین برگزاری این مسابقات از حضور چند تیم مطرح خارجی در پیکارهای جام وحدت خبر داده‌اند و قرار شده تیم ملی کشورمان نیز در این رقابت‌ها حضور داشته باشد اما سرمربی تیم ملی از برگزاری این رقابت‌ها هیچ اطلاعی ندارد!

غلامرضا دباغیان که بارها به اهمیت برگزاری دیدارهای تدارکاتی پیش از مسابقات قهرمانی آسیا اشاره داشته درباره حضور در رقابت‌های جام وحدت ابراز بی اطلاعی می‌کند در حالی‌که علیرضا کتیرایی مربی تیم ملی از احتمال حضور در این رقابت‌ها خبر داده است.

با علم به اینکه از کشورهایی مانند فرانسه، ترکیه و آذربایجان به عنوان تیم‌های مهمان جام‌وحدت نام برده می‌شود، بهتر است کادر فنی تیم ملی با حضور در این رقابت‌ها موافقت کند تا عیار ملی‌پوشان پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شود.

تیم ملی کاراته ایران در حالی 12 شهریور ماه در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند که از زمان حضور کادر فنی جدید هیچ دیدار تدارکاتی با کیفیتی را تجربه نکرده است.

بی‌گمان حضور در مسابقات جام وحدت و رقابت با تیم‌های خوب اروپایی می‌تواند ملی‌پوشان کاراته را در شرایط مسابقه نگه دارد و کادر فنی را با نقاط ضعف و قوت کاراته‌کاها بیشتر آشنا کند.

اما نکته قابل تامل دوگانگی صحبت‌های اعضای کادر فنی تیم ملی کاراته است. جایی‌که سرمربی تکذیب و مربی تایید می‌کند. شاید این نکته در نگاه‌اول کمی عجیب باشد اما با حال و هوایی که کاراته‌ایران این روزها دارد، این‌گونه ناهماهنگی‌ها مسئله بزرگی به نظر نمی‌رسد.

با توجه به زمان اندک باقی مانده تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا،حضور در جام وحدت می‌تواند یک تورنمنت تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی کاراته باشد.

باید دید حالا که ریش و قیچی دست دباغیان سرمربی تیم ملی است آیا حاضر است دست به ریسک‌زده و در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا در تورنمنت تدارکاتی جام‌وحدت شرکت کند یا مبنا را روی سلامت ملی‌پوشان قرار داده و برای عدم مصدومیت آنها از حضور در جام وحدت انصراف می‌دهد؟

کد خبر : ۲۹۰۴۷۰