خبرگزاری کار ایران

جوان‌ها برای هماهنگی نیاز به زمان دارند؛

مظلومی: قرعه سخت و آسان فرقی نمی‌کند /از برنامه آماده‌سازی عقب هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۴۶۱

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به قرعه این تیم در هفته های آغازین لیگ پانزدهم گفت : فرقی نمی کند که در این هفته ها با چه تیمی بازی کنیم.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی ضمن بیان این مطلب، افزود: خیلی فرق ندارد که در چه هفته ای با چه تیمی بازی کنید. ما باید مقابل همه تیم ها به میدان برویم و خواست خدا اینگونه بوده که قرعه ما به این شکل شود. ما هم با تلاش و حمایت هواداران، می خواهیم از همان اولین هفته محکم گام برداریم.

قرعه کشی پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران دوشنبه شب انجام شد و طی آن تیم استقلال در هفته های اول، دوم و سوم به ترتیب با تیم های سیاه جامگان، ملوان بندرانزلی و ذوب آهن دیدار می کند.

مظلومی درادامه درباره بازی دوستانه تیمش برابر بهمن گفت:ما در شرایط بدنسازی هستیم و بازی برابر بهمن اولین دیدار دوستانه ما بود.دراین دیدار خیلی از بازیکنان اصلی را در اختیار نداشتیم، با این حال بازی راضی کننده ای را به خصوص در نیمه دوم ارائه کردیم.

دیدار تدارکاتی دو تیم استقلال و بهمن دیروز با برتری 3 بر صفر آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

وی در پاسخ به سئوالی درباره میزان رضایتش از عملکرد جوانان استقلال در این دیدار بیان کرد: باید به جوانان فرصت دهیم تا بتوانند در آینده خود را نشان دهند. جوانان ما در این بازی نمایش خوبی داشتند و مطمئنا با اعتماد به آنها شاهد نمایش های بهتری خواهیم بود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که عملکرد بازیکنان جدید استقلال را درمقابل بهمن چطور ارزیابی می کند، اظهارداشت: طبیعی است که این بازیکنان نیاز به زمان دارند تا جا بیافتند. آنان باید هرچه زودتر در زمانی که در اختیار داریم با بازیکنان سال گذشته هماهنگ شوند تا بتوانند کیفیت خود را نمایش دهند.

وی درباره مشکل عقب ماندگی استقلال برای آماده‌سازی تصریح کرد: این بازی تدارکاتی را باید 2 هفته قبل برگزار می کردیم. برای انجام یک کار اصولی 8 هفته زمان نیاز است ولی ما تنها 4 هفته فرصت داشتیم و این برای تیمی که نیاز به بدنسازی و تاکتیک دارد بسیار کم است. تا به امروز نیز همه بازیکنان مد نظرمان در تیم حضور نداشته اند، مثلا کرار که به تازگی به ما اضافه شده است و یا تکلیف یعقوب کریمی که معلوم نیست. محسن کریمی و رمضانی نیز از گذشته آسیب دیده هستند و از برنامه های ما عقب هستند. باید با برنامه‌ریزی مناسب این عقب ماندگی را جبران کنیم تا بازیکنان را هر چه سریعتر به لیگ و مسابقات برسانیم.

مظلومی درباره جذب بازیکنان خارجی استقلال گفت: فیلم چند بازیکن خارجی را دیدیم و به امید خدا به زودی با آنها به توافق خواهیم رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز