خبرگزاری کار ایران

آمادگی در راه مسابقات جهانی؛

4 پیروزی برای تیم والیبال نوجوانان ایران در دیدارهای تدارکاتی

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۴۲۸

تیم والیبال نوجوانان ایران که در تورنمنت ایتالیا قهرمان شده بود در اردوی آماده‌سازی خود در آلمان نیز به چهار پیروزی دست یافت.

به گزارش ایلنا، مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۳ مردادماه با حضور ۲۰ کشور در آرژانتین پیگیری می‌شود. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با تیم‌های لهستان، بلغارستان، چین تایپه و شیلی در گروه سوم این رقابت‌ها همگروه است.

تیم والیبال نوجوانان برای حضور شایسته در رقابت‌های جهانی در حال حاضر در اردوی برون مرزی آلمان به سر می‌برد. ملی‌پوشان کشورمان در مدت اردوی برون مرزی آلمان چهار دیدار تدارکاتی و دوستانه برابر آلمان برگزار کردند که چهار پیروزی ره آورد آنان از این بازی‌ها بوده است.

شاگردان محمد وکیلی در مسابقه نخست سه بر صفر و در سه دیدار دیگر سه بر یک پیروز میدان بودند. دو دیدار اول و دوم تیم والیبال نوجوانان در شهر فرانکفورت و بازی‌های دیگر در شهر راسل سیم در اطراف فرانفکورت برگزار شد. این مسابقات بلیت فروشی هم داشت و ایرانیان مقیم آلمان نیز برای تماشا به سالن آمدند. تیم والیبال نوجوانان یک شب شام نیز مهمان تیم آلمان بودند و در مدت حضور خود در آلمان در کمپ آکادمی ورزشی ملی آلمان اسکان داشتند.

کاروان تیم ملی نوجوانان که شامل ۱۴ بازیکن و هشت همراه است، بعد از تورنمنت ایتالیا، راهی آلمان شد تا در این کشور علاوه بر اردوی آماده‌سازی چند مسابقه دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی والیبال نوجوانان آلمان برگزار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز