خبرگزاری کار ایران

جهت حضور در تورنمنت آزاد(G۲)؛

تیم ملی تکواندو شنبه عازم کره‌جنوبی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۳۸۶

تیم ملی تکواندوی کشورمان برای شرکت در تورنمنت آزاد کره جنوبی شنبه عازم شهر "چونچئون" می شود.

به گزارش ایلنا، تورنمنت آزاد کره‌جنوبی (G2)، از روز چهارشنبه (31 تیرماه) به مدت 6 روز در شهر "چونچئون" کره جنوبی برگزار می‌شود و تیم ملی تکواندوی کشورمان برای شرکت در این رقابت‌ها شنبه (27 تیرماه) ساعت 11:55 صبح از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم سئول کره جنوبی خواهد شد و از آنجا به شهر "چونچون" محل برگزاری این رقابت ها می‌رود.

مهدی بی‌باک نیز امشب به کره جنوبی خواهد رفت تا به همراه آرمین هادی پور، امید عمیدی و سروش احمدی که پس از پایان مسابقات تکواندوی دانشجویان در این کشور حضور دارند، به تیم ملی تکواندو در "چونچئون"، شهرِ محل برگزاری مسابقات ملحق شود.

تورنمنت آزاد کره جنوبی G2 است و دارندگان مدال طلا 20 امتیاز، مدال نقره 12 امتیاز و مدال برنز 7.2 امتیاز، در راستای افزایش رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه ریو 2016، بدست خواهند آورد.

باتوجه به نزدیکی اولین دوره مسابقات گرندپریکس در سال 2015 و اهمیت این رقابت‌ها برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی ورزشکاران، با تصمیم کادرفنی، فرزان عاشورزاده، مسعود حجی‌زواره و مهدی خدابخشی در تورنمنت آزاد کره جنوبی مبارزه نخواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز