خبرگزاری کار ایران

مراسم قرعه کشی لیگ پانزدهم برگزار شد؛

دربی81 استقلال و پرسپولیس درهفته یازدهم/ زمان 6 دربی لیگ مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۳۴۹

مراسم قرعه‌کشی پانزدهمین دوره لیگ برتر برگزار شد که بر این اساس دربی 81 تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته یازدهم برگزار می‌شود. همچنین دربی شهرهای تبریز و اصفهان هم در هفته دوم انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم قرعه‌کشی پانزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور شامگاه دوشنبه با حضور نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ و جمعی از مدیران باشگاه ها و پیشکسوتان فوتبال درسالن همایش های برج میلاد برگزار شد که بر این اساس قرعه تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته یازدهم برابر هم به میدان می‌روند.

در لیگ پانزدهم 6 دربی دیگر برگزار خواهد شد که تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن در هفته دوم مقابل همدیگر به میدان می‌روند، همچنین دربی تبریز بین دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد هم در این هفته انجام می‌شود.

همچنین دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال اهواز هم در هفته سیزدهم برگزار می‌شود. ضمن اینکه در هفته ششم دو تیم مشهدی پدیده و سیاه‌جامگان برابر هم صف آرایی می‌کنند.

برای مراسم قرعه کشی غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ، مجید نامجو مطلق و علی کریمی به روی صحنه رفتند و گوی های قرعه کشی را از ظرف های مخصوص درآوردند.

فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال از 8 مرداد ماه با حضور 16 تیم آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز