خبرگزاری کار ایران

نباید باشگاه را مقابل هواداران قرار دهند

عبدی: برانکو هرگز درباره شهروندان‌تهرانی چنین حرف‌هایی نمی‌زند/ ناچار به پیگیری قانونی هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۲۴۷

سخنگوی باشگاه‌پرسپولیس گفت: مطالب مطرح شده به شکل مصاحبه با شخصیت و ادبیات برانکو همخوانی ندارد.

به گزارش ایلنا، حسین عبدی در پی انتشار مطالبی به نقل از برانکو و ابراز نگرانی هواداران و سوالات رسانه‌ها در این ارتباط افزود: ما برای تلاش‌ها و زحمات عزیزان فعال در رسانه‌ها ارزش و احترام خاصی قائل هستیم. در واقع همه ما جزو خانواده بزرگ فوتبال به حساب می‌آییم که باید در کنار هم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم. بر ما پوشیده نیست که رسانه‌ها در اکثر موارد با دلسوزی و تعهد خاص خود حرکت می‌کنند اما گاهی مسائلی پیش می‌آید که با توجه به درجه اهمیت، ناچار از توضیح و حتی پیگیری‌های حقوقی هستیم.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است و بر کسی پوشیده نیست این است که ادبیات برانکو اصلا این‌گونه نیست. آنچه از طرف وی درج شده در واقع اصلا مصاحبه نبوده و نقل قول‌هایی منتسب به وی است که آن هم صحت ندارد، چون حداقل من فقط برای چند دقیقه در آن جلسه حاضر شدم. ما همه مربی هستیم و هر یک ممکن است برداشت‌های فنی خود را داشته باشیم اما فکر می‌کنم همه تائید می‌کنند شخصیت برانکو این‌گونه نیست و متاسفانه انتشار این مطالب منتسب به وی از یک‌سو ناراحتی هواداران و مردم را باعث شده و از سوی دیگر با شأن سرمربی پرسپولیس سر و کار دارد که این، هم برای باشگاه و هم برای وی اهمیت دارد.

عبدی خاطرنشان کرد: در این مطلب در حالی از بحث بین من و برانکو صحبت شده که من در جلسه مذکور حضور چندانی نداشتم. من در آن روز درگیر مراسم سوم دایی مرحوم خودم بودم و اصلا قرار نبود به باشگاه بیایم اما با توجه به اینکه برگه‌هایی مربوط به مربی بدنساز تیم نزد من بود و باید کارها انجام می‌شد، برای تحویل برگه‌ها به باشگاه رفتم. در مدت زمان حضورم که خیلی هم طولانی نبود نیز درگیر همین موضوع بودم و فقط برای چند دقیقه وارد جلسه شدم و واقعا نمی‌دانم آنجا چه صحبت‌هایی مطرح شد. از این‌رو تصور می‌کنم مطالبی از این دست به نوعی هدف‌دار هستند. چنین مواردی باشگاه را در شرایطی قرار می‌دهند که برای حفظ منافع‌باشگاه که همان منافع هواداران است، ناچار از پیگیری‌های قانونی باشیم. در حالی‌که رویکرد ما این مدت با وجود حرف و حدیث‌های گوناگونی که مطرح شده و بعضا هم درست نبوده و برای باشگاه هم مشکلاتی ایجاد کرده، اغماض و تعامل بوده است.

عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس تصریح کرد: همانطور که گفتم من آن روز در واقع در جلسه شرکت چندانی نداشتم و حضور کوتاه من هم به لحظات پایانی مربوط می‌شد و جدا از آنکه چنان مواردی بین ما رد و بدل نشد، برانکو هم در آن لحظات با آرامش در حال گفت‌وگو درباره اردوی برون‌مرزی تیم بود. همچنین جای تعجب دارد با توجه به شناخت از شخصیت و ادبیات برانکو چنان مطالبی درباره شهروندان‌تهرانی از سوی وی مطرح شده، در حالی‌که باور داریم وی هیچ‌گاه اینگونه سخن نمی‌گوید و مردم هم این را می‌دانند و باشگاه نمی‌تواند اجازه بدهد اعضای باشگاه و تیم برابر مردم و هواداران قرار داده شوند.

وی همچنین درباره اقدامات باشگاه در ادامه نقل و انتقالات و همچنین پرونده ضرغام اسماعیل افزود: درباره ضرغام اسماعیل و گزینه‌های دیگر، مساله این است که ما واقعا زمان چندانی نداریم و باید سریع‌‌تر کار یارگیری را به پایان برسانیم و در این شرایط نفراتی که حداقل استانداردهای لازم را داشته باشند نیز می‌توانند از گزینه‌های ما باشند و موضوع زمان و پیوستن بازیکن به تمرینات برای ما اهمیت دارد. در حال حاضر نیز در پست دروازه‌بان، دفاع چپ و مهاجم دنبال بازیکن  هستیم. با تکمیل فهرست بزرگسالان، نظر ویژه‌ای روی سهمیه‌های دیگر، بویژه فهرست زیر 23 سال هم داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز