خبرگزاری کار ایران

حرفه‌ای برنامه ریزی و رفتار کنیم

داورزنی: انتخاب پیمان اکبری عاقلانه‌ترین کار ممکن بود/باید بدانیم برای کدام هدف می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۲۳۵

رییس فدراسیون والیبال گفت: انتخاب پیمان اکبری برای هدایت دو تیم ملی شرکت‌کننده در رقابت‌های قهرمانی آسیا علاقلانه‌ترین کار ممکن بود.

به گزارش ایلنا، انتخاب پیمان اکبری برای هدایت تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا که مردادماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود، واکنش‌های متفاوتی داشته است.

رییس فدراسیون والیبال درباره دلایل انتخاب اکبری برای هدایت تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی آسیا گفت: همان‌گونه که اطلاع دارید تیم ملی والیبال با بازیکنانی که در لیگ‌جهانی بازی نکردند در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کند. حدود ۸ بازیکن این تیم از بازیکنان پیکان هستند که در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا شرکت خواهند کرد چراکه ما در لیگ‌جهانی اسامی 25 بازیکن را اعلام کردیم ولی تنها 14 نفر آنها در مسابقات حضور مستمر داشتند.

داورزنی تصریح کرد: از سوی دیگر با مذاکراتی با مسئولان پیکان داشتیم و تعامل خوبی که مدیر عامل این تیم با فدراسیون داشت، مقرر شد بازیکنان ملی‌پوش اصلی پیکان این تیم را در قهرمانی باشگاه‌های آسیا همراهی نکنند و در عوض ما چند بازیکن از جمله حمزه زرینی، علی شفیع، فیاضی و ... که در لیگ‌جهانی زیاد به میدان نرفتند را به پیکان دهیم و آنها این تیم را در این رقابت‌ها همراهی کنند.

وی با بیان اینکه چند بازیکن مشترک بین تیم ب و تیم زیر 23 سال وجود دارد و این دو تیم فرصت زیادی برای آماده‌سازی ندارند، گفت: عاقلانه‌ترین کار این بود که کادر فنی این دو تیم مشترک باشد تا روند آماده‌سازی نیز به صورت مشترک پیگیری شود. اگر کادر فنی جداگانه بود، در روند تمرینات و نفرات شرکت‌کننده در اردوی دو تیم مشکلاتی به وجود می‌آمد و هیچ‌کدام از دو تیم تمرینات منظم و کاملی را برگزار نمی‌کردند، چراکه نمی‌توانستند در مدت زمان مناسب تمامی بازیکنان خود را در اختیار نداشتند.

رییس فدراسیون والیبال درباره حضور همزمان پیمان اکبری روی نیمکت تیم والیبال دانشجویان و پیکان‌تهران گفت: فدراسیون‌والیبال تصمیم‌گیرنده برای این دو تیم نیست و فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی برای تیم دانشجویی و باشگاه پیکان‌تهران برای تیم والیبال خود تصمیم گیرنده بودند.

وی در ادامه با یادآوری اینکه تیم والیبال پیکان بدون ملی‌پوشان خود در قهرمانی باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کند، گفت: ملی‌پوشان باید در جام واگنر لهستان، اردوی برون‌مرزی روسیه و جام جهانی والیبال در ژاپن شرکت کنند به همین دلیل نمی‌توانند تیم پیکان را در قهرمانی آسیا همراهی کنند چراکه ما در حال حاضر جز تیم‌های تراز اول والیبال دنیا هستیم و می‌بایست حرفه‌ای برنامه‌ریزی و رفتار کنیم. بدانیم برای کدام هدف می‌جنگیم. در حال حاضر هم همه تمرکز خود را بر روی صعود به المپیک می‌گذاریم تا بتوانیم به تنها آرزوی والیبال ایران در جهان جامه عمل بپوشانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز