خبرگزاری کار ایران

به همه چیز خوش‌بین‌ام

شهباززاده: امیدوارم امسال اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد/می‌توانستم با تیم‌های خارجی مذاکره کنم

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۱۹۸

مهاجم استقلال می‌گوید برای ماندن در این تیم نباید به دنبال دلیلی بود.

به گزارش ایلنا، سجاد شهباززاده درباره وضعیت استقلال و روند تمرینی آبی‌پوشان گفت: با کادر فنی جدید تمرینات بسیار خوبی را شروع کرده‌ایم و از فرصت باقی‌مانده تا لیگ به خوبی استفاده می‌کنیم. بازیکن‌های خوبی را در اختیار داریم و با توجه به اینکه اندکی دیر شروع کردیم اما شرایط خوبی داریم و عقب‌ماندگی‌ها در حال جبران است.

وی درباره شرایط اردوی کردان استقلال اضافه کرد: اینجا همه چیز خوب و مهیا است و در محیط مناسبی هستیم. تمرینات پر فشاری را پشت سر می‌گذاریم و به سطح آمادگی مطلوب نزدیک می‌شویم.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که چرا با وجود پیشنهادات خارجی‌اش، استقلال را انتخاب کرد، افزود: من با استقلال قرارداد داشتم و هر چند می‌توانستم طبق قراردادم با تیم‌های خارجی مذاکره کنم اما شرایط را برای ماندن مناسب دیدم و می‌خواهم امسال به استقلال کمک کنم. هر چند برای فصل پیش‌رو با استقلال هیچ مذاکره‌ای نکرده‌ام اما به همه چیز خوش‌بین هستم و امیدوارم امسال اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتاد.

وی ادامه داد: برای باشگاه‌بزرگی مانند استقلال لازم نیست درباره چرایی ماندن صحبت کنیم. استقلال تیم بزرگی است و وجود هواداران پرشمار باعث می‌شود دنبال دلیل دیگری نگردیم. امسال در استقلال شرایط خوبی دارم و امیدوارم بتوانم عملکرد مطلوبی ارائه دهم.

بهترین گلزن فصل‌گذشته استقلال درباره پیش‌بینی‌اش از وضعیت تیم در فصل‌جاری تصریح کرد: معتقدم همه چیز به خود ما بستگی است. اگر بتوانیم این روند تمرینی را تا پایان‌فصل ادامه دهیم و عملکرد خوبی داشته باشیم و در فراز و نشیب‌های فصل تمرکز لازم را داشته باشیم می‌توانیم به هدف برسیم.

شهباززاده درباره تجربه کار با پرویز مظلومی اظهار کرد: من پیش از این تجربه کار با وی را نداشتم و اکنون نیز مدت کوتاهی است همکاری می‌کنیم. امیدوارم تجربه کاری خیلی خوبی داشته باشیم و مرور زمان نیز این موضوع را ثابت کند.

وی درباره اینکه فشار خط حمله استقلال امسال بیش از گذشته بر دوش وی و برهانی است، ادامه داد: ما یک تیم هستیم و همه در تمامی خطوط برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنیم. هر کسی باید در هر پستی که مسئولیتی دارد به بهترین نحو از پسش بر بیاید. من نیز تلاش می‌کنم اگر در ترکیب تیم باشم با تمام تمرکز و توانم وظایفم را انجام دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز