خبرگزاری کار ایران

به مشهد آمدم تا کنار خانواده ام باشم؛

بادامکی: پدیده هنوز کامل نیست/نباید به سرنوشت پیام و ابومسلم دچار شویم

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۱۷۷

هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: پدیده را انتخاب کردم تا در مشهد و کنار خانواده ام باشم و امیدوارم بتوانیم انتظارات مردم خراسان را برآورده کنیم.

حسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پدیده امسال یک سری تغییرات داشت و مهاجری سرمربی تیم شد و از من خواست که به این تیم بیایم. من هم قبول کردم و البته برایم مهم بود که در مشهد و کنار خانواده ام باشم و به همین دلیل ترجیح دادم به پدیده بیایم.

وی افزود: شرایط پدیده در حال حاضر بد نیست و تمرین می کنیم اما تیم ما هنوز کامل نشده و در چند پست با مشکل بازیکن روبرو هستیم که انشالله طی چند روز آینده این بازیکنان به تیم ملحق می شوند و پدیده برای حضور در فصل جدید کامل می شود.

بادامکی در مورد اهداف پدیده در فصل جدید گفت: هر چه بتوانیم بهتر کار کنیم و نتایج بهتری بگیریم و در رتبه های بالاتری قرار بگیریم برای ما بهتر است. پدیده تغییرات زیادی نسبت به فصل قبل داشته و سرمربی تیم نیاز به زمان دارد اما سعی می کنیم آهسته آهسته به هماهنگی برسیم و استارت خوبی در لیگ داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم تا انتظارات مردم خراسان را برآورده کنیم.

هافبک پدیده در مورد مشکلات مالی این باشگاه گفت: الان که شرایط خوب است و مشکل خاصی نداریم. البته همه تیم ها مشکل مالی دارند و پدیده هم دارد اما مسئولان باشگاه قول داده اند که این مشکلات حل شود. امیدوارم امسال پدیده مشکل مالی نداشته باشد و نتایج خوبی کسب کنیم تا بازیکنان پدیده در آینده شرایط بهتری داشته باشند.

بادامکی در پایان گفت: حضور 2 تیم از مشهد در لیگ برتر خیلی به رشد فوتبال در این شهر و استان خراسان کمک می کند و فرصت خوبی برای جوانان آینده دار این استان است تا با حضور در این 2 تیم بدرخشند و خودشان را مطرح کنند. خراسان استعدادهای خوبی دارد و آنها می توانند به این 2 تیم بیایند و خودشان را نشان دهند. امیدوارم مسئولان استان حمایت لازم را از این 2 تیم داشته باشند تا به سرنوشت پیام و ابومسلم دچار نشوند چرا که با این 2 تیم می توان بازیکنان زیادی از خراسان به رده های ملی فوتبال ایران معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز