خبرگزاری کار ایران

برای خودتان بازیکن می‌آورید؛

واکنش عجیب برانکو به جذب انصاریفرد/ او را هم مثل سیدجلال نمی‌خواهم

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۱۱۰

برانکو نسبت به جذب کریم انصاریفرد واکنش تند و عجیبی داشته و با عصبانیت اعلام کرده او را نمی‌خواهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرمربی کروات پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات بازیکنان بزرگی نظیر سید جلال حسینی را رد کرده درباره جذب کریم انصاریفرد نیز اعلام کرده او را هم نمی خواهم.

او که پیش از ترک تهران برای حضور در اردوی ترکیه به شدت عصبانی بوده و به نظر می‌رسد از کامل نشدن تیمش ناراضی است، در گفت و گویی درباره سید جلال‌حسینی و اینکه او تا آخرین لحظه می‌خواسته به پرسپولیس بیاید، گفته است: سید جلال را هم مثل مسلمان برای خودتان به پرسپولیس بیاورید.

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از حرف هایش آب پاکی را روی دست همه ریخت که دو بازیکن دیگر را هم نمی خواهد و دوست ندارد این دو در تیمش بازی کنند: نه حامد لک را می خواهم و نه کریم انصاری فرد را.

باید دید برانکو در فصل جدید با بازیکنانی که به آنها اعتقاد عجیب دارد چه نتایجی کسب خواهد کرد و آیا می تواند انتظارات هواداران را برآورده کند. او با رد بازیکنان بزرگی نظیر سید جلال حسینی ، کریم انصاریفرد و حامد لک حالا کار سختی در پیش دارد.

برانکو در فهرست 18 نفره بازیکنانش فعلا 16 بازیکن دارد. سوشا مکانی، شعبانی، بنگر، نورمحمدی، اومانیا، ماریچ، حاتمی، رامین رضاییان، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، کامیابی نیا، کفشگری، مسلمان، خالقی فر و مهدی طارمی نفراتی هستند که مرد کروات در اختیار دارد و در این فهرست برای 2 جای خالی روی یک مدافع چپ و یک مهاجم نوک زوم کرده که احتمالا خارجی هستند.

در فهرست بازیکنان زیر 23 سال نوراللهی، کمندانی، قدیمی پور و علی علیپور حضور دارند که میانگین سنی خوبی را برای سرخپوشان ایجاد کرده است. 

برانکو با تیم نسبتا جوانی که دارد، راه دشواری در لیگ پانزدهم پیش رو دارد و باید دید او می تواند به انتظارات هوادارانی که از جذب نشدن بازیکنان ملی پوش به شدت ناراضی اند ،  پاسخگو باشد یا خیلی زود تحت فشار هواداران ناگزیر می شود نیمکت پرسپولیس را ترک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز