خبرگزاری کار ایران

دنبال ثبات شخصیت پدیده هستیم؛

مهاجری: کسب سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست/مهم مدیریت بحران است

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۹۶۸

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: پیشنهادات زیادی داشتم اما ترجیح دادم در شهر خودم کار کنم.

رضا مهاجری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به شناختی که وطنخواه و سرآسیایی و کل مجموعه پدیده از من داشتند و تیم شهر خودم هم بود؛ امسال هدایت پدیده را برعهده گرفتم. هر چند پیشنهادات دیگری هم بود اما چون پدیده تیم شهر خودمان بود صلاح دیدیم اینجا کار کنیم.

وی افزود: با توجه به سیاست باشگاه در فصل جدید به دنبال این هستیم تا پدیده به ثبات و شخصیت تیمی برسد و بتوانیم پدیده را مثل سپاهان، ذوب آهن و تراکتور سازی به یک ثبات شخصیتی در فوتبال ایران برسانیم. ما همیشه تلاش می کنیم برای بهتر شدن و سعی می کنیم نتایج خوبی کسب کنیم. کسب سهمیه آسیایی دور از تصور ما نیست اما ثبات شخصیت تیمی برای ما از همه چیز مهمتر است.

وی در مورد مشکلات مالی پدیده در فصل گذشته و امسال گفت: الان که مشکلی نداریم و تعهدات به بچه ها انجام شده اما این مشکلات همیشه بوده و همه تیم های ایران مشکلات مالی دارند اما مهم این است که چگونه بحران ها را مدیریت کنیم. مشکلات و کمبودها همیشه هست اما مهم اینکه این بحران ها چطور مدیریت شوند. باشگاه همکاری کامل را در این مدتی که ما آمده ایم داشته و خواسته های منطقی ما را برآورده کرده است.

مهاجری در پایان گفت: هواداران همیشه جزو اصلی فوتبال هستند و امیدوارم امسال استقبال بیشتری از بازی های پدیده داشته باشند تا انگیزه بیشتری به تیم بدهند و تلاش می کنیم فوتبال بهتری ارائه دهیم تا مردمی که به استادیوم می آیند لذت کافی را از فوتبالی که می بینند؛ ببرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز