خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های جهانی اسپیداسلالوم-ورشو

طلای مسابقات جهانی اسپیداسلالوم به نماینده ایران رسید

ملی‌پوش تیم ملی اسکیت‌فری استایل ایران عنوان نخست رقابت‌های جهانی اسپیداسلالوم ورشوی لهستان را از آن خود کرد.

به گزارش به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، رنجبر وکیلی که در راستای تورهای تخصصی اسکیت در سال 94 به این رویداد اعزام شده، موفق شد با ثبت زمانی مناسب در بین شرکت‌کنندگان زن و مرد رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشته و مدال طلا و مقام نخست این رویداد بزرگ را به نام خود و ایران به ثبت برساند.

ملی‌پوش تیم ملی اسکیت فری استایل ایران که در اسپیداسلالوم رده سنی زیر 16 سال با حریفان و مدعیان این رشته در ورشوی لهستان پیکار می‌کرد، بین 76 ورزشکار زن و مرد رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان و در شرایطی که مدعیان این رشته نیز حضور داشتند موفق شد به این عنوان دست یابد.

رنجبر برای کسب عنوان نخست در فینال به مصاف حریفی از فرانسه رفت و در پایان و در هر دو زمان موفق شد نماینده این کشور را شکست بدهد تا بر سکوی نخست این رقابت‌ها تکیه بزند. قرار است مدال وی امروز عصر و طی مراسمی با حضور مسئولان برگزار کننده به وی اهدا شود.

رقابت‌های ورشوی لهستان در ردیف مسابقاتی همچون رقابت‌های بین‌المللی فرانسه، چین، روسیه و ایتالیا بوده و بعد از مسابقات جهانی از اعتبار بالایی برخوردار است.

کد خبر : ۲۸۹۸۶۰