خبرگزاری کار ایران

کشتی‌آزاد قهرمانی‌جوانان‌آسیا- میانمار

وزن‌کشی6 وزن دوم انجام شد/ آزادکاران ایران حریفان خود را شناختند

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۷۸۶

مراسم وزن‌کشی 6 وزن باقی مانده رقابت‌ها کشتی‌آزاد جوانان قهرمانی آسیا بعد از ظهر امروز (یکشنبه) برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات کشتی جوانان قهرمانی آسیا روزهای 18 تا 21 تیرماه  در شهر نایپیداو کشور میانمار برگزار می شود که مراسم وزن‌کشی 6 وزن باقی‌مانده مسابقات بعد از ظهر امروز انجام شد که نتایج آن به شرح زیر است:

وزن 55کیلوگرم 12 کشتی‌گیر حضور دارند که محمد نامجومطلق در دور اول با کشتی‌گیری از هند روبرو می‌شود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی‌گیران کره جنوبی و قزاقستان می‌رود.

وزن 60 کیلوگرم پیمان بیابانی در دور نخست با حریف ژاپنی روبرو می‌شود و در صورت پیروزی، در دور بعد با برنده کشتی گیران کره جنوبی و ازبکستان مصاف می دهد. در این وزن 11 نفر حضور دارند.

وزن 66 کیلوگرم که 13 نفر حضور دارند نیما اشقاقی در دور اول با کشتی‌گیر ژاپن مسابقه می‌دهد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف کشتی‌گیری از کشور چین می‌رود.

وزن 74 کیلوگرم 12 کشتی‌گیر حضور دارند که رضا مظفری در دور نخست مقابل کشتی‌گیری از ترکمنستان قرار می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور بعد با برنده کشتی‌گیران تایوان و چین روبرو می‌شود.

وزن 84 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول مقابل کشتی‌گیری از کشور هند قرار می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی‌گیران کره جنوبی و ترکمنستان مسابقه می‌دهد. در این وزن 11 نفر حضور دارند.

وزن 96 کیلوگرم 12 کشتی‌گیر حضور دارند که معین محمودی در دور اول با کشتی‌گیر قزاقستانی پیکار می‌کند و در صورت پیروزی، در دور بعد به مصاف برنده کشتی‌گیران قرقیزستان و ازبکستان می‌رود. رقابت‌های اوزان فوق فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز