خبرگزاری کار ایران

یونیورسیاد دانشجویان جهان- کره جنوبی؛

والیبال ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند/دیدار جنجالی مقابل حریف اوکراینی

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۲۲۵

تیم والیبال دانشجویان ایران با شکست برابر اوکراین از صعود به مرحله نیمه نهایی بیست و هشتمین دوره رقابت های ورزشی دانشجویان جهان در کره جنوبی بازماند.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال دانشجویان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال دانشجویان جهان، امروز (پنجشنبه) در سالن یوئمجو شهر گوانگجو به مصاف اوکراین رفت که در نهایت با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد.

شاگردان پیمان اکبری ست اول و دوم را با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 15 اوکراین را شکست دادند.

اوکراینی ها در ست سوم به خودشان آمدند و توانستند این ست را با نتیجه 25 بر 21 به سود خود تمام کنند تا کار به ست چهارم کشیده شود.

در ست چهارم هم این اوکراینی ها بودند که با توجه به قدرت بازیکن شماره 9 خود و آبشارهای او توانستند با نتیجه 25 بر 19 به برتری برسند.

ست چهارم با حساسیت زیادی دنبال شد و بازیکنان دو تیم سعی در این داشتند که بازی را به سود خود تمام کنند. با این حال اشتباه داور در اعلام یک امتیاز به سود اوکراین، باعث اعتراض پوریا فیاضی شد که داور به وی یک کارت زرد نشان داد. 

اعتراضات ایران همچنان ادامه داشت و همین مسئله کارت قرمز داور به ایران و اعلام یک امتیاز به سود اوکراین را در پی داشت.

در ست پنجم هم روند موفقیت اوکراین ادامه داشت و این تیم توانست با نتیجه 15 بر 12 ایران را شکست دهد تا به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.

تیم والیبال ایران در بازی بعدی خود برای کسب عناوین پنجم تا هشتم به مصاف تیم شیلی خواهد رفت.

بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان (یونیورسیاد) که به طور رسمی از 12 تیرماه آغاز شده است و تا 23 ماه جاری در کره جنوبی ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز