خبرگزاری کار ایران

با امضای تفاهم‌نامه‌ای صورت گرفت؛

دیدار مدیر بین‌الملل فدراسیون‌کارگری با رایزن ایتالیا در تهران

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۱۶۹

مدیر بین‌الملل فدراسیون ورزش‌کارگری با آلبرتو پترانجلی رایزن‌ایتالیا در تهران دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، در این جلسه که با هدف تقدیر و تشکر از همکاری‌های سفارت ایتالیا به ویژه بخش کنسولی آن در راستای اعزام تیم‌های ملی کارگران ایران به بازی‌های جهانی 2015 برگزار شد، در ابتدا مرتضی اسماعیلی ضمن تقدیم پیام حسین‌زادگان ریاست فدراسیون به رایزن ایتالیا، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سفارت ایتالیا در تهران در راستای اعطای روادید به کاروان اعزامی کارگران ایران به بازی‌های جهانی 2015، مراتب تشکر جامعه ورزش کارگری ایران را خدمت وی ابراز داشت.
 
همچنین اسماعیلی با اشاره به نتایج درخشان تیم‌های کارگران ایران در این دوره از بازی‌ها و همچنین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون‌های ورزش‌کارگری ایران و ایتالیا، ابراز امیدواری کرد این امر سرآغاز تحکیم و گسترش روابط بین دو کشور به‌ویژه در حوزه ورزش کارگری باشد.

در ادامه این دیدار پترانجلی(رایزن ایتالیا در تهران) ضمن تبریک موفقیت تیم‌های کارگران ایران در این دوره از بازی‌ها و ابراز خرسندی از پیام حسین‌زادگان و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ورزشی بین دو کشور، اشاره کرد که درخشش تیم‌های ملی ایران در ایتالیا نشان از قدرت ورزش‌کارگری ایران دارد.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد با اجرایی‌شدن مفاد تفاهم‌نامه فی‌مابین، روز به روز شاهد تحکیم روابط دو کشور به‌ویژه در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی باشیم.

پترانجلی همچنین درخواست کرد ضمن ارسال یک نسخه از تفاهم‌نامه برای سفارت ایتالیا در تهران مقدمات اجرایی‌شدن آن بیش از پیش فراهم شود. در پایان این دیدار نیز لوح تقدیر و شیلد یادبود فدراسیون توسط اسماعیلی به وی تقدیم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز