خبرگزاری کار ایران

اجرای حکم فیفا جای بحث ندارد

عبدی: پرونده‌های حقوقی پرسپولیس یک‌شبه حل‌نمی‌شود/اومانا برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۱۲۳

سخنگوی باشگاه پرسپولیس : مشکلات حقوق یک شبه اتفاق نمی‌افتد و یک شبه هم برطرف نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: مسائل حقوقی یک شبه اتفاق نیافتاده و یک‌شبه برطرف نمی‌شود. باشگاه با حساسیت در حال پیگیری مسائل است اما بعضی تلاش می‌کنند با تعمیم دادن مسائل ما به موارد دیگری که به پرسپولیس مربوط نمی‌شود از شرایط موجود سوء استفاده کنند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی باشگاه و شرایط مایکل اومانا خاطرنشان کرد: درباره اومانا در بحث حقوقی اتفاقی روی نداده، آخرین خبر قرار برای بازگشت و ادامه حضور او در پرسپولیس است. درباره پرونده‌های حقوقی مختلف که در فیفا مفتوح است نیز باید بگویم این موارد یک‌شبه به وجود نیامد که یک‌شبه حل و فصل شود. این شرایط از نظر مالی و اجتماعی مورد پسند باشگاه نیست ولی باید مرحله به مرحله پیش برویم و موضوعات مختلف در این حوزه با حساسیت توسط باشگاه در حال پیگیری است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به پرسشی درباره حکم فیفا درباره خلعتبری تصریح کرد: این حکم مربوط به این مقطع زمانی نیست. اینکه چرا در این مقطع خاص اینگونه مورد توجه قرار می‌گیرد برای خود ما جای پرسش دارد. در گذشته اتفاقاتی روی داده و بخش‌حقوقی در حال پیگیری مسائل است تا این لحظه با توجه به نامه‌های رسمی از این ناحیه مشکل حادی برای باشگاه بوجود نیامده، هر چند اجرای حکم فیفا جای بحث ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد این موضوع در حال تعمیم داده شدن به مسائل دیگری است که این روزها در فضای فوتبال وجود دارد اما به پرسپولیس ارتباطی پیدا نمی‌کند. امیدوارم این موضوع مورد سوءاستفاده قرار نگیرد چون مابه قدر کافی دغدغه‌های خود را داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز