خبرگزاری کار ایران

اخبار نادرست هوادار را نگران می‌کند

عبدی: باشگاه‌های دیگر را با اسم پرسپولیس وسوسه می‌کنند/برانکو نوری را می‌خواست اما نماند

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۹۸۱

سخنگوی باشگاه‌پرسپولیس گفت: بخشی از نگرانی‌های هواداران به خاطر اخبار نادرست است.

به گزارش ایلنا، حسین عبدی افزود: بخشی از حساسیت‌ها و نگرانی‌های هواداران ناشی از انتشار اخبار غیر رسمی است که صحت ندارد.

سخنگوی پرسپولیس ادامه داد: فصل نقل و انتقالات شرایط خاصی وجود دارد. بازیکنان و نمایندگان آنها اخباری را منشر می‌کنند مبنی بر اینکه از جانب پرسپولیبس پیشنهاد دارند و چند روز بعد سر از تیم دیگری در می‌آورند.آن‌ها برای تبلیغ خود و تحمیل قرارداد سنگین‌تر به سایر باشگاه‌ها و وسوسه آن‌ها دست به چنین اقدامی می‌زنند و این میان هواداران پرسپولیس که اخبار را خارج از کانال‌های رسمی دنبال می‌کنند، با باور این مطالب تصور می‌کنند مثلا باشگاه درجدب 6-7 بازیکن ناکام بوده، در حالیکه باشگاه اگر بخواهد هم نمی‌تواند با توجه به سهمیه‌هایی که وجود دارد این تعداد بازیکن را جذب کند. در نتیجه نگرانی‌های کاذب گسترش می‌یابد.

وی ادامه داد: به خاطر حساسیت‌ها و ظرفیت‌هایی که در کار نقل و انتقالات وجود دارد مذاکرات با بازیکنان از یک کانال و آن هم از طریق شخص طاهری دنبال می‌شود. در جریان نقل و انتقالات هم سهمیه‌های مختلفی را باید لحاظ کرد. مثلا اینکه نمی‌توانید بیش از 18 بازیکن بزرگسال داشته باشید. بر اساس همین موارد از هواداران خواهش می‌کنیم، بر اساس اخبار رسمی که از طریق سایت‌باشگاه یا بنده به عنوان سخنگو به تحلیل مطالب بپردازند. ما فقط در یکی دو مورد برای برای جذب نفرات مورد نظر موفق نشدیم که برای آن‌ها جایگزین‌هایی وجود دارد که روی آن‌ها در حال کار کردن هستیم. 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در باره تاثیر فشارهای روانی روزهای اخیر روی کار باشگاه خاطرنشان کرد: یک باشگاه پر طرفدار جدا از مسائل حاشیه‌ای نیست. این مسائل وجود دارد و ما باید بتوانیم و می‌توانیم در همین شرایط کار درست را انجام بدهیم، چون با این  فضا آشنا هستیم و با آن زندگی کرده ایم. بی‌تردید هواداران هم بسیار تاثیر گذار هستند و با اقدام درست می‌توانند در بسیاری از موارد به کمک باشگاه بیایند. در جلسه‌ای هم که چند روز قبل با هواداران و پس از آن با رسانه‌ها داشتم دیدم بعضی دوستان ذهن‌شان به جهت اطلاعات نادرستی که به آن ها ارایه شده آشفته بود ولی بعد از جلسه متوجه مسائل شدند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره روند نقل و انتقالات تصریح کرد: اتفاقات نادرست در نقل و انتقالات فوتبال ایران بسیار است. مثلا بازیکنی را به یک باشگاه می برند تا با باشگاه دیگری قرارداد ببندند و ما باید مراقب مسائل بسیاری باشیم که شاید کمتر کسی حتی از وجود آن ها خبر داشته باشد ضمن آنکه یک روال استاندارد بین المللی را پیگیری می کنیم و آن جذب بازیکنانی است که سرمربی می خواهد نه بازیکنانی که دیگران می خواهند به ما تحمیل کنند. در این بخش نیز تا حد زیادی اقدامات لازم را انجام داده ایم. 

عبدی اضافه کرد: همیشه شرایط ایده‌آل وجود دارد. همیشه می‌توانید حالت بهتری را فرض کنید ولی ما طبق برنامه کادر فنی در حال پیشبرد کارها هستیم. قطعا در جناح چپ و خط حمله دنبال نفراتی هستیم. با توجه به اینکه اعلام شد نوری هم به باشگاه قطری پیوسته، برای این بخش هم کار می‌کنیم. برانکو نوری را می‌خواست ولی قطعا نفر جایگزین را معرفی و باشگاه اقدام می‌کند. البته این بدان معنی نیست برای این منطقه‌ها مهره نداریم. قطعا نفراتی با توانمندی‌های مطلوب هستند ولی ما سعی می‌کینم به حالت بهتری برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز