خبرگزاری کار ایران

غیبت افتخاری ربطی به ما ندارد

خوراکچی: باید از اعتبار فوتسال‌ایران در جام‌جهانی دفاع کنیم/ شمسایی گزینه مناسبی بود

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۷۳۰

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: باید همه دست به دست هم بدهیم تا فوتسال ایران را به روزهای خوبش نزدیک کنیم.

محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت این روزهای فوتسال ایران گفت: باید همه دست به دست هم بدهیم تا فوتسال کشورمان را به روزهای خوبش نزدیک کنیم. باید عینک‌بدبینی را برداریم و در جلسات هم‌اندیشی شرکت کنیم و راهکار بدهیم تا فوتسال ما مثل والیبال امروز ایران شود.

وی افزود: والیبال‌ایران با یک برنامه‌ریزی بلندمدت و تلاش همه‌جانبه توانست رشد خوبی داشته باشد و نتیجه‌اش را امروز می‌بینید. فوتسال‌ما هم بالاتر از آسیا است و باید تلاش کنیم تا به ابرقدرت‌های فوتسال جهان نزدیک شویم. به نظرم باید همدلی در خانواده فوتسال بیشتر شود.

این مربی فوتسال درباره عدم انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال در ماه‌های اخیر اظهار داشت: درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال یک موجی راه افتاد که قرار است وحید شمسایی سرمربی شود و اکثریت خانواده فوتسال هم موافق بودند و مخالفتی نداشتند و آنهایی که مخالف بودند در اقلیت بودند. با توجه به شرایطی که داریم وحید گزینه خوبی است و در این 2 ساله در رده باشگاهی نشان داد می‌تواند برای هدایت تیم‌ملی گزینه خوبی باشد. به هر حال مقدماتی جام‌جهانی نزدیک است و هر چند در مرحله‌مقدماتی مشکلی نداریم اما مهم جام‌جهانی است که باید از اعتبار فوتسال ایران دفاع کنیم.

خوراکچی در پایان درباره غیبت افتخاری در کمیته‌فوتسال در هفته‌های اخیر گفت: این مسائل به من و مربیان دیگر برنمی‌گردد. بهتر است مدیران فدراسیون‌فوتبال درباره آن صحبت کنند. اگر افتخاری در کمیته‌فوتسال حاضر نمی‌شود مربیان نمی‌توانند اظهارنظر کنند و مدیران‌فدراسیون باید از او بپرسند چرا سرکارش حاضر نمی‌شود. نباید به خودمان اجازه دخالت بدهیم چون این مسائل اصلا ربطی به ما مربیان ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز