خبرگزاری کار ایران

برنزهایی به ارزش طلا؛

جودوی ایران در آستانه کسب 2 سهمیه المپیک

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۶۵۶

کسب 2 مدال برنز سعید ملایی و جواد محجوب در رقابت های بین المللی جودو مغولستان، جودو ایران را در آستانه کسب دو سهمیه المپیک 2016 ریو قرار داد.

به گزارش ایلنا، تیم 2 نفره جودوی ایران متشکل از سعید ملایی و جواد محجوب در مسابقات جایزه بزرگ مغولستان موفق به کسب 2 مدال برنز شد.

ملایی نماینده وزن -81 کیلوگرم کشورمان که بیش از این در 3 رویداد دیگر برای کشورمان مدال‌برنز را به ارمغان آورده بود، با کسب چهارمین مدال‌برنز توانست جایگاه‌اش را بین 22 نفر نخست وزن خود تثبیت کند و به این ترتیب یک سهمیه المپیک ایران از این طریق بدست آمد.

طبق قانون، جودوکارانی که بین 22 نفر نخست وزن خود در رنکینگ‌جهانی قرار گیرند سهمیه المپیک را بدست خواهند آورد.

به این ترتیب ملایی که  قبلا سهمیه المپیک را از طریق آسیا کسب کرده بود حالا که به جمع 22 نفر برتر رنکینگ المپیک رسیده، سهمیه آسیایی او به جودوکار دیگری از ایران که جواد محجوب جودوکار وزن -100کیلوگرم کشورمان است، تعلق می‌گیرد.

ملایی می‌تواند با کسب یک یا 2 مدال دیگر در مسابقات کسب سهمیه المپیک جایگاه خود را بین 22 نفر برتر وزن 81 کیلوگرم قطعی کند.

به نظر می‌رسد کسب این مدال‌های برنز توسط ملایی و محجوب تا حدود بسیار زیادی کسب 2 سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو را برای جودوی ایران قطعی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز